دنیا در تمجید بنزما

پس از درخشش بنزما در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مطبوعات اسپانیا به تمجید از ستاره مسلمان پرداختند.
تصویر دنیا در تمجید بنزما

به گزارش سایت خبری پرسون، شب گذشته در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در انگلیس مقابل چلسی به برتری 3 بر یک رسید تا قدمی بزرگ برای صعود به نیمه نهایی بردارد.

کریم بنزما در این مسابقه هر 3 گل رئال را به ثمر رساند و توانست پس از دیدار مقابل پاری سن ژرمن ، یک هت تریک دیدنی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.

درخشش بی‌نظیر بنزما باعث شد تا آنچلوتی، بازیکنان رئال و دیگر افراد جهان به تمجید از او بپردازند.

آنچلوتی در خصوص بنزما گفت: پیش از بازی ، بنزما کارت ورودش به استادیوم را پیدا نمی‌کرد. من به او گفتم که سریع‌تر باش وگرنه نمی‌توانی در بازی حضور داشته باشی. چقدر خوشحالم که او کارت ورودش را پیدا کرد و در تیم ما بود. چگونه بنزما را توصیف کنم؟ عملکرد او در سخن نمی‌گنجد. باید به او بگویم «کریم بزرگ»

روزنامه مارکا نیز تیتر «کریم بزرگ» را به روی جلد برد و از تمجید آنچلوتی در صفحه اصلی استفاده کرد.

لوکا مودریچ پس از پایان بازی در فضای مجازی عکسی از بنزما را منتشر کرد و نوشت: عجب بازیکنی هستی تو.

مودریچ 36 ساله که خودش مورد تمجید بسیاری از دنیا قرار گرفته، پس از پایان بازی از ستاره 34 ساله رئال تعریف کرد تا اوج کار بنزما مشخص شود.

تیبو کورتوا پس از پایان بازی در میکسدزون گفت: بنزما بهترین شماره «9» دنیاست. چقدر ناراحتم نتوانستم در آن صحنه توپ را بگیرم و گل نخوریم. مسابقه هنوز تمام نشده و ما باید یک برد دیگر در خانه بدست آوریم.

ریو فردیناند، کارشناس انگلیسی بی‌تی‌اسپورت گفت: همین الان نام بنزما را روی توپ طلا بنویسید.

روزنامه اکیپ فرانسه تیتر «سه گانه طلایی» را به روی جلد برد و از هت‌تریک دیدنی بنزما نوشت.

ستاره مسلمان رئال مادرید در این فصل آماری درخشان از خود به ثبت رسانده و توانسته در 36 بازی، 37 گل و 13 پاس گل را به نمایش گذارد. به عبارتی دیگر ، بنزما در این فصل روی 50 گل رئال مادرید نقش داشته است.

روزنامه آ.اس اسپانیا روی جلد امروز خود از تیتر «پادشاه اروپا» استفاده کرد و به تمجید از ستاره مسلمان کهکشانی‌ها پرداخت.

کاسیاس گفت: کریم بنزما مثل مرد عنکبوتی است. او یک ولورین (شخصیت ابر قهرمان در داستان‌های کمیک) است. بنزما نگهبان ساختمانت است. بنزما بهترین دوستت است. پدربزرگت است. او رئیس جمهور آمریکاست. او چتر نجات تو موقع پریدن است. او فرشته نگهبان است. او بهترین بازیکن دنیاست.

منبع: فارس

391582