خط و نشان کریم بنزما برای تیم های عربستانی

ستاره سابق رئال مادرید که در باشگاه الاتحاد توپ می‌زند، از آخرین وضعیت تیمش و اتفاقات فصل گذشته گفت.
تصویر خط و نشان کریم بنزما برای تیم های عربستانی

به گزارش سایت خبری پرسون، سال گذشته الاتحاد فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت به همین دلیل فصل جدید را با تغییرات زیادی شروع کرد؛ شاید یکی از مواردی که تغییر نکرده باشد حضور بنزما به عنوان کاپیتان تیم باشد.

غول‌های جده، در فصل 2023/24 با اختلاف پنج امتیازی در رتبه پنجم قرار گرفتند و حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز نشدند. در تابستان الاتحاد خرید‌های جسورانه داشت؛ از لوران بلان گرفته تا وینگر ملی‌پوش فرانسوی موسی دیابی. پس جای تعجب نیست که بنزما در گفتگوی اختصاصی با وبگاه لیگ حرفه‌ای عربستان در مورد فصل پیش رو با لبخندی رضایت‌بخش به گفتگو بنشیند.

کاپیتان سابق رئال مادرید می‌گوید:این فصل، همه ما در یک جهت حرکت می‌کنیم. ما فقط یک هدف داریم: عملکرد خوب و کسب جام. ما در بهترین شکل ممکن هستیم. شخصاً، احساس خوبی دارم. با برخی از بازیکنان جدید از قبل آشنایی دارم از جمله دیابی.

بنزما افزود: من دوست ندارم در مورد فصل گذشته صحبت کنم، اما این درست است که مشکلات زیادی وجود داشت. ما به اندازه کافی روی فوتبال تمرکز نداشتیم و باید از این شکست‌ها برای پیشرفت استفاده کنیم.

در پایان بنزما در مورد سرمربی جدید این تیم صحبت‌هایی داشته است.

در اروپا، لوران بلان یک چهره شناخته شده است و در قطر نیز همینطور. او کسی است که فوتبال را می‌شناسد و به بازیکنانش بسیار نزدیک است. به عنوان بازیکن به راحتی می‌توانید با او صحبت کنید و ایده‌ها را با او تبادل کنید.

الاتحاد در اولین بازی خود در لیگ حرفه‌ای عربستان با یک گل تیم الخلود را شکست داد و در دومین بازی خود به مصاف التعاون خواهد رفت.

منبع: طرفداری

752672