سریال «تماشاگر» در نوبت آنتن

سید محسن رفیعی پور مدیر تامین برنامه شبکه تماشا خبر از آماده پخش شدن سریال کره‌ای «تماشاگر» را داد.
تصویر سریال «تماشاگر» در نوبت آنتن

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر تامین برنامه شبکه تماشا اعلام کرد: سریال‌هایی که محصول کشورهای اسلامی هستند در یک باکس به صورت ویژه پخش خواهند شد. پخش سریال جدید کره‌ای و یک سریال طنز خاطره‌انگیز از دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان است.

سید محسن رفیعی پور، در مورد جزئیات سریال‌های شبکه تماشا در ماه مبارک رمضان افزود: در ساعت ۱۷ شبکه تماشا، برنامه ماه تماشایی را پخش می کند که هدف آن مرور خاطرات خاطره انگیز ماه رمضان در سال های گذشته است. خاطره بازی با برنامه های عروسکی، انیمیشن، آداب و سنن روستاها، رمضان در جبهه و صحبت های بزرگان انقلاب در این ماه مبارک از بخش های اصلی این برنامه است. همچنین بخش نماهنگ و نظر سنجی برنامه هم آهنگ و جوایز روزانه که در این بخش هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایزی تقدیم می شود، دیگر بخش های آن را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: جعبه ساعت ۱۸ شبکه تماشا با عنوان جهان اسلام، ماموریت انعکاس تولیدات کشورهای اسلامی در حوزه مقاومت دارد و ملودارم ها و سریال های تولید شده جهان اسلام را پخش خواهد کرد. این عناوین برخی آرشیوی بوده و بخشی در حال آماده سازی و دوبله است. شبکه تماشا در این بخش همچنین قصد دارد تاکید ویژه ای به اهمیت این ماه در زندگی مردم کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا داشته باشد.

مدیر تامین برنامه شبکه تماشا اعلام کرد: باکس ساعت ۱۹ باکس ثابت سریال های شرقی است که در حال حاضر سریال امپراطور دریا بر روی آنتن است و پس از پایان این عنوان، سریال تماشاگر (Watcher) پخش خواهد شد که سریال جدید و اختصاصی شبکه تماشا است. این سریال در امور دوبلاژ سیما با مدیریت دوبلاژ مهسا عرفانی و گویندگی صداپیشگانی چون علی همت مومیوند، فاطمه نیرومند، اکبر میرزا هاشمی، سعید شیخ زاده و منوچهر زنده دل کار شده است. این سریال داستان بخش ویژه ای در پلیس را روایت می کند که با هدف کشف فساد داخلی نیروهای دولتی و پلیس تشکیل شده است و در شروع داستان مشخص می شود همه چیز به سال ها قبل بازمی گردد.

وی ادامه داد: باکس ساعت ۲۰ این شبکه به پخش سریال بانوی عمارت اختصاص دارد و در ساعت ۲۱ سریال جراحت پخش می شود. در ساعت ۲۲ سریال پرطرفدار و اسپانیایی سرقت پول (Money Heist) پخش می شود که تا انتهای ماه مبارک ادامه دارد. در باکس ساعت ۲۳ شبکه تماشا به سراغ یکی از خاطره انگیزترین سریال های مناسبتی ساخته شده برای ماه رمضان رفته است. سریال خانه به دوش از ساخته های رضا عطاران و محصول سال ۱۳۸۳ تلویزیون که به داستان ماشالله با بازی حمید لولایی و خانواده اش می پردازد، در این ساعت پخش می شود. باکس ساعت ۲۴ نیز به پخش همزمانی سریال خوشنام اختصاص دارد که سریال شبکه ۱ سیماست و شبکه تماشا هر شب در ساعت ۲۴ آن را پخش خواهد کرد.

391417