مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اعلام کرد:

آعاز توزیع اقلام تنظیم بازار ویژه ماه رمضان در مرودشت

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در راستای ارائه تسهیلات در آغاز ماه مبارک رمضان به روزه داران 425 تن اقلام مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم  بازار در این شهرستان بین شهروندان در حال توزیع است.
تصویر آعاز توزیع اقلام تنظیم بازار ویژه ماه رمضان در مرودشت

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، منصور امیریان اظهار داشت: این اقلام شامل۲۷ تن مرغ منجمد با قیمت بیست هزار تومان، ۱۸۰ تن برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و پانصد تومان، ۱۳ تن برنج پاکستانی با قیمت ۲۰ هزار و پانصد تومان، ۱۰۹تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و ۹۶ تن شکر با قیمت ۱۴ هزار تومان در حال توزیع است.
وی خاطر نشان کرد: اقلام یاد شده به منظور حمایت از مصرف کنندگان تهیه و در اختیار واحدهای صنفی این شهرستان قرار گرفته است.
این مقام مسئول با بیان اینکه با توزیع مرغ منجمد، قیمت مرغ گرم در برخی فروشگاه ها کاهش یافته است، تصریح کرد: عرضه و توزیع این اقلام به منظور تعادل و تثبیت قیمت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه ‌های منتخب ادامه دارد.
امیریان تصریح کرد: اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غذایی به صورت مستمر بر بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی نظارت دارد و نیز با فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار هستیم.

391204