مدیر اسکار کناره گیری اسمیت را از اسکار پذیرفت

مدیر اسکار انصراف ویل اسنمیت از اسکار را پذیرفت.
تصویر مدیر اسکار کناره گیری اسمیت را از اسکار پذیرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، به دنبال سیلی که کریس راک از ویل اسمیت روی صحنه اسکار خورد، اسمیت روز گذشته اعلام کرد که رسما از اسکار کناره‌گیری می‌کند.

ویل اسمیت طی بیانیه‌ای اعلام داشته قلبش شکسته و تمامی عواقب اشتباهش در مراسم اسکار را می‌پذیرد.کار من در نود و چهارمین مراسم سالانه اسکار غیرمنتظره، دردناک و غیرقابل توجیه بود.

تعداد افرادی که آن روز از من رنجیدند بسیارند و کریس و خانواده‌اش، بسیاری از دوستان عزیزم، کسانی که دوستشان دارم و همچنین مدعوین و مخاطبان مراسم از این قاعده مستثنی نیستند. من به اعتماد آکادمی خیانت کردم و با این کارم موجب ناراحتی دیگر نامزدها و برندگان شدم. دلم شکسته و می‌خواهم به کسانی فکر کنم که بخاطر فعالیت هنری‌شان شایسته توجه و تقدیر در این مراسم بودند.

اوایل هفته آکادمی جلسات مختلفی برگزار کرد و بیانیه‌های زیادی علیه اسمیت منتشر کرد که در یکی از آن‌ها گفته شده بود بعد از سیلی که اسمیت به کریس زد از او خواسته شده بود تا مراسم را ترک کند ولی او نپذیرفته بود. این بیانیه به جزئیات بیشتری نپرداخته اما در آن اذعان شده که اسمیت می‌توانست شرایط را طور متفاوت‌تری مدیریت کند.

کناره‌گیری اسمیت به این معنی است که وی دیگر نمی‌تواند در مراسم اسکار رای بدهد اما همچنان می‌تواند نامزد اسکار شود و در مراسمات آتی شرکت داشته و جایزه دریافت کند.

مدیر اسکار طی بیانیه‌ای در رابطه با کناره‌گیری اسمیت گفت:ما انصراف ویل اسمیت از اسکار را دریافت کرده و پذیرفتیم. ما همچنان معتقدیم خشونت او در مراسم اسکار قابل قبول و چشم‌پوشی نیست و مجددا ۱۸ آوریل جلسه‌ای در این رابطه برگزار خواهیم کرد.

اسمیت بعد از انتشار این بیانیه‌ای، اذعان داشته که پیامدهای اشتباهش را کاملا می‌پذیرد و آماده‌ روبرو شدن با عواقب کارش است.

منبع: گیمفا

390905