بازگشت بازیگر جنجالی اسکار به فضای مجازی

ویل اسمیت بازیگر مشهور هالیوود که به دلیل سیلی‌ای که به صورت مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲ زده بود، جنجال زیادی به پا کرد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از بازگشتش به فضای مجازی خبر داد.
تصویر بازگشت بازیگر جنجالی اسکار به فضای مجازی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از hollywoodreporter، ویل اسمیت برای اولین بار در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که ربطی به جریانات اسکار ندارد. این پست اولین پیام او از زمان عذرخواهی ویدیویی‌اش از کریس راک در سه هفته پیش و سومین پست او از زمان برگزاری مراسم است.

این بازیگر روز جمعه اولین پست خود را از زمان مراسم اسکار در ۲۷ مارس در اینستاگرامش منتشر کرد و برای اولین بار بعد از آن حادثه به طور مستقیم به لحظه جنجالی سیلی زدن به کریس راک روی صحنه پس از شوخی او با همسر این بازیگر، جادا پینکت اسمیت اشاره نکرد.

ناگفته‌های همسر ویل اسمیت درباره بیماری‌ و سیلی معروفش در اسکار

پست جدید اسمیت ویدیوی کوتاهی از یک گوریل جوان است که چند بار به پشت یک گوریل بزرگ‌تر می‌زند و او را خشمگین می‌کند. او در کپشن این ویدیو نوشت: «مثل من که دارم سعی می‌کنم به شبکه‌های اجتماعی برگردم».

در میان کسانی که برای این پست کامنت گذاشتند، شری زامپینو، همسر سابق اسمیت بود که یک ایموجی قلب گذاشت.

این پست دقیقاً سه هفته پس از پست قبلی اسمیت منتشر شد، که ویدیویی از صحبت مستقیم او با دوربین بود و در آن درباره اتفاقات مراسم اسکار حرف زد و گفت: «هیچ بخشی از وجود من فکر نمی‌کند که در آن لحظه رفتار درستی داشته‌ام». او همچنین از راک و خانواده این کمدین پس از حادثه‌ای که منجر به استعفای اسمیت از آکادمی و محرومیت ۱۰ ساله او از رویدادهای این مراسم شد، عذرخواهی کرد.

اولین پست اینستاگرامی ستاره فیلم «مردان سیاه‌پوش» بعد از شب اسکار، عذرخواهی کتبی از راک در روز بعد از مراسم بود. در این مراسم، اسمیت بلافاصله پس از رویارویی با راک به دلیل شوخی در مورد سر تراشیده‌شده جادا، اسکار بهترین بازیگر مرد را برای شاه ریچارد گرفت و در سخنرانی‌اش از آکادمی عذرخواهی کرد، اما از راک عذرخواهی نکرد.

مجری اسکار ۲۰۲۲ بالاخره به سیلی جنجالی ویل اسمیت واکنش نشان داد

پیش از اتفاقات اسکار، اسمیت در رسانه‌های اجتماعی فعالیت پررنگی داشت و لحظات دلپذیر زندگی خود و روابطش با طرفدارانش را به اشتراک می‌گذاشت.

411599