روش خانگی برای رهایی از خط و خش صفحه گوشی

صفحه نمایش شما کاملاً خوب کار می کند. اما نمی توانید این خراش ها را نادیده بگیرید. ترفند ساده ما به شما کمک می کند تا خط و خش گوشی را از بین ببرید. و در نهایت از شر این خط و خش ها خلاص شوید.
تصویر روش خانگی برای رهایی از خط و خش صفحه گوشی

به گزارش سایت خبری پرسون، خراش صفحه نمایش گوشی، بدیهی است این چیزی است که شما می‌خواهید از آن اجتناب کنید، اما حوادث اتفاق می‌افتند. اگر کلید و تلفن خود را در یک جیب بگذارید، احتمال خراشیده شدن صفحه نمایش شما بسیار زیاد است. در حالی که ممکن است پایان دنیا به نظر برسد، ولی نگرانیتان بیهوده است. آیا می‌دانستید که خلاص شدن از شر این خراش‌ها در واقع بسیار آسان است؟ و ماده جادویی چیزی است که شما قبلا در خانه داشته‌اید!

از بین بردن خط و خش گوشی

خراش روی صفحه گوشی شما

خوب، بیایید واقعی باشیم، اگر صفحه نمایش شما مانند تصویر بالا به نظر می‌رسد، کار زیادی نمی توانید انجام دهید. ممکن است بتوانید از یک حرفه‌ای کمک بگیرید تا یک صفحه نمایش جدید برای شما قرار دهد، اما نکته ما این کار را انجام نمی‌دهد. با این حال، راه حل ما به شما کمک می‌کند تا خراش‌ها را از بین ببرید. صفحه نمایش شما خوب کار می‌کند، اما نمی‌توانید آن خراش‌ها را نادیده بگیرید. شما می‌توانید آن‌ها را در حین پیمایش و کشیدن انگشت احساس کنید و همیشه می‌توانید آن‌ها را ببینید. این ترفند فوق العاده به شما کمک می‌کند تا در نهایت از شر آن‌ها خلاص شوید.

ترفند از بین بردن خط و خش گوشی

کاری که باید انجام دهید بسیار ساده است. شما به این وسایل نیاز دارید: تلفن، یک عدد گوش پاک کن، و یک تیوپ خمیر دندان های سفید رنگ که معمولا از آن استفاده می کنید. فقط از خمیردندان سفید کننده یا ژل های حاوی ریزدانه استفاده نکنید. فقط از یک خمیر دندان سفید معمولی که همه ما در خانه خود از قبل داریم، استفاده کنید.

  • قبل از شروع کار مطمئن شوید که هیچ گرد و غبار یا کثیفی روی صفحه نمایش وجود ندارد چون نمی خواهید که خراش بیشتری روی گوشی به جا بگذارید.
  • سپس روی نوک گوش پاک کن کمی خمیر دندان بریزید و به آرامی ان را روی خط و خش های صفحه نمایش بمالید.
  • در ادامه بصورت دورانی با نوک گوش پاک کن خمیردندان را روی خراش و اطراف آن بمالید.
  • اگر خط و خش های روی صفحه نمایش خیلی عمیق نباشد، بلافاصله بعد از انجام این ترفند مبینید که آنها از بین می روند.
  • با کمک یک پارچه مرطوب و با احتیاط باقی خمیردندان ها را از روی صفحه نمایش گوشی پاک کنید..

خمیر دندان چگونه خط و خش ها را از بین می برد؟

در واقع اثرگذاری خمیر دندان برای از بین بردن خط و خش کاملا منطقی است. کل این اثرگذاری مربوط به مواد سفید کننده خمیردندان است که این خط و خش ها را صاف می کند. این خاصیت خمیر دندان برای مبارزه با پلاک روی دندان‌های شما و کمک به یکنواخت شدن رنگ دندان‌ها و از بین بردن خراش‌هایی مانند روی صفحه نمایش گوشی خوب است.

مطمئن شوید که خمیر دندان زیادی روی صفحه نمایش خود نمی ریزید زیرا در این صورت ممکن است به جای ایجاد یک خراش، با نقاط تار زیادی روی صفحه نمایش خود مواجه شوید. یعنی در این صورت مجبور خواهید شد که به یک تعمیرگاه تلفن مراجعه کنید. با این تفاوت که این بار برای یک خراش به آنجا مراجعه نمی کنید، بلکه در واقع برای آن نقاط خسته کننده و گوشی که بویی شبیه خمیر دندان می دهد به آنجا می روید.

پاک کردن خط و خش گوشی ایفون و سامسونگ

کاری که نباید برای از بین بردن خط و خش گوشی انجام دهید

برخی منابع آنلاین می گویند که پولیش نقره ای می تواند به حذف خراش ها از روی صفحه نمایش شما هم کمک کند. اما شما نباید اینطور فکر کنید: خوب این ترفند روی ظروف نقره‌ای من معجزه می‌کند، پس چرا روی تلفن من اینطور نیست؟ پولیش نقره به جای اینکه به رفع خط و خش صفحه گوشی شما کمک کند، برای آن ضرر دارد. پولیش نقره فقط برای استفاده روی وسایل نقره ساخته شده است. هنوز می خواهید آن را امتحان کنید؟ ممکن است در نهایت به پوشش روی صفحه‌ نمایش آسیب بزنید و حتی از راه حلی که امتحان کرده اید هم بهره ای نبرید. بنابراین، این ترفند را امتحان نکنید.

390510