بیش از ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دره شهر توقیف شد

در سالی که گذشت 500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان دره شهر استان ایلام توقیف شد.
تصویر بیش از ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در دره شهر توقیف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کرم حسنی اظهار کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و کشف کالای قاچاق، دستگیری اراذل و اوباش در سطح حوزه استحفاظی با بکارگیری تمامی امکانات و نیروها در سالجاری به مرحله اجرا در آمده است.

وی اضافه کرد: در نتیجه این طرح‌ها، ۱۷۷ دستگاه موتور سیکلت ،۳۳۳ خودرو متخلف توقیف و به دلیل داشتن خلافی بالا، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال از اقدامات پلیس شهرستان در راستای برخورد با قاچاقچیان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

وی، کشف ۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و افزایش ۱۲ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان خواند و اظهار داشت: دستگیری ۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۴۰ نفر خرده فروش، جمع آوری ۲۶۰ نفر معتاد متجاهر، از دستاوردهای پلیس در راستای برخورد با مواد مخدر در سال جاری بوده است.

منبع: مهر

390124