کشف بیش از 900 تن مواد مخدر در سال گذشته

وی با اشاره به برخورد با قاچاق کالا با توجه به شعار سال، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 900 تن مواد مخدر کشف کردیم.
تصویر کشف بیش از 900 تن مواد مخدر در سال گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار قاسم رضایی صبح امروز در حاشیه نوروزی پلیس تهران با اشاره به آماده‌باش پلیس در ایام نوروز، اظهار کرد: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران تکیه‌گاه مردم و شمشیر برنده برای مخلان نظم و امنیت مردم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه سال 1400 مردم بالاترین نمره را طی‌ سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلف همچون راهور و مقابله با هنجارشکنان به پلیس دادند، گفت: در سراسر کشور در ایام نوروز بیش از 200 هزار نیرو با بهره‌گیری از 70 هزار خودرو، موتور و شناور برای برقراری امنیت مردم پیش‌بینی کردیم.

وی با اشاره به برخورد با قاچاق کالا با توجه به شعار سال، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 900 تن مواد مخدر کشف کردیم.

این مقام انتظامی با اشاره به برخورد پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات، گفت: در سال جاری با دارندگان انواع سلاح غیرمجاز به طور قاطع برخورد خواهیم کرد، دارنده سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کند، برآوردهایی داریم و این این افراد شناسایی شدند که حتماً با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

رضایی بیان کرد: به طور مثال بدعتی در استان خوزستان در استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسم عروسی و عزا به وجود آمده که آن را جزو آداب و رسوم می‌دانند، این آداب و رسوم نیست بلکه خلاف قانون است، این استان و استان‌هایی همچون کرمان و سیستان و بلوچستان در اولویت برخورد با سلاح غیرمجاز خواهند بود.

389758