تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در انگلیس

سازمان بهداشت عمومی انگلیس اعلام کرد: دوز چهارم واکسن ویروس کرونا به افراد بالای ۷۵ سال و افراد دارای نقص سیستم ایمنی ۱۲ سال به بالا از فردا دوشنبه تزریق خواهد شد.
تصویر تزریق دوز چهارم واکسن کرونا در انگلیس

به گزارش سایت خبری پرسون، دوز چهارم واکسن کرونا تزریق می‌شود به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان بهداشت عمومی انگلیس اعلام کرد که چهارمین دوز واکسن ویروس کرونا از فردا دوشنبه به میلیون‌ها انگلیسی تزریق خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان بهداشت عمومی انگلیس دوز چهارم واکسن ویروس کرونا به افراد بالای ۷۵ سال و افراد دارای نقص سیستم ایمنی ۱۲ سال به بالا که نسبت به انواع عفونت‌ها مستعد هستند تزریق خواهد شد. بر اساس این گزارش، حدود پنج میلیون نفر در انگلیس دوز چهارم واکسن ویروس کرونا را دریافت خواهند کرد. از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر این هفته این دوز را دریافت خواهند کرد.

در انگلیس هر کدام از چهار ملیت تشکیل دهنده آن یعنی خود انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی سیاست‌های خاص خود را در امور بهداشتی دارند. دوز چهارم با تزریق واکسن ضد ویروس کرونای فایزر یا مدرنا انجام خواهد گرفت. به افراد ۱۲ تا ۱۸ سال فقط واکسن ویروس کرونا فایزر تزریق خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

389693