تاکنون 60 میلیون دُز واکسن «برکت» تولید شده است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: دشمنان به ویژه دولت متخاصم آمریکا از هیچ کوششی برای جلوگیری از نقل و انتقال پول، مانع شدن واردات تجهیزات به کشور، دارو و مواد اولیه به کشور دریغ نکرد.

تصویر تاکنون 60  میلیون دُز واکسن «برکت» تولید شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، عارف نوروزی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسم بهره‌برداری از فاز نهایی بزرگترین کارخانه تولید واکسن غرب آسیا گفت: ستاد بنا بر رسالت خطیر اجتماعی خود از بدو بروز بیماری کرونا، کمیته‌ای با محوریت مدیریت و هدایت آقای مخبر،را تشکیل داد و از روزهای اول کار، مشکلات کمبود ماسک تا مواد ضدعفونی و ... را بررسی کردیم و برای حا این معضلات دست به کار شدیم که خوشبختانه دوستان ما تلاش کردند تا کارها به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: مردم حقی بر گردن مسئولان دارند و باید تا پای جان تلاش کنیم تا مطالبات آنها به نتیجه برسد. نهایت این تلاش ها، تولید مواد ضدعفونی، ماسک و دارو تجهیزات پزشکی، در ستاد اجرایی بود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: وقتی خبر موفقیت تولید واکسن در ایران منتشر شد ،دشمنان به ویژه دولت متخاصم که از هیچ کوششی برای جلوگیری از نقل و انتقال پول، مانع شدن واردات تجهیزات به کشور، دارو، مواد اولیه جلوگیری می کرد و خباثت خود را با نهایت ریاکاری انجام می‌دادند، گفتند ایران محدودیتی درباره واردات داروها ندارد اما دروغ می گفتند و سعی می کردند مردم را تحت فشار قرار دهند.

وی تصریح کرد: با تکیه بر توان جوانان نخبه و مسئولان تحریم‌ها هیچ خللی در تولید و موفقیت ما ایجاد نکرد و امروز ۶۰ میلیون دز واکسن را تولید کرده ایم و بخشی از آن را تحویل مردم داده ایم و بخشی هم آماده صادرات است.

387812