خداحافظی یزدان سیف با مدیر عاملی شرکت بازرگانی دولتی ایران

یزدان سیف مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با انتشار پیامی با همکاران خود در این شرکت تخصصی خداحافظی کرد.
تصویر خداحافظی یزدان سیف با مدیر عاملی شرکت بازرگانی دولتی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام بدین شرح است:

در حالی که قطار در حال حرکت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران را با عنایت خداوند ترک می نمایم که حس خوب در کنار شما بودن را برای خودم نعمتی بزرگ دانسته ام و اگر نبود لطف خدا و محبت الهی با شما بودن عبور دادن این قطار از این مسیر سخت و پر چالش غیر ممکن بود.

حال که با شما عزیزان وداع می کنم از یک سو همچو سربازی برای پایان دورانی سخت لحظه‌شماری نموده و شادمانم و از سوی دیگر سلب توفیق با شما بودن اندوهناکم می نماید.
به شما افتخار می کنم که افتخار آفرین نظام و مسئولان آن در شرایط تحریمی سخت و ناجوانمردانه و کرونا بودید.

داغ شادی را بر دل دشمنان نهادید و اطمینان‌بخش سفره‌های مردم بودید و در این مبارزه نیز در کنار کادر سلامت شهیدانی را نیز تقدیم میهن کردیم که یاد و خاطره ایشان در یادها خواهد ماند و مهر خدا همراهتان باد.

اینک که عزیزی دیگر در ادامه راه و در کنار و همراه تان برای پیمودن این مسیر پر برکت شما را همراهی می‌کند از شما عزیزان خاضعانه می خواهم پیش از گذشته و در نهایت سعی و تلاش برای توفیق دولت سیزدهم کوشا باشیم و برای رفاه ملت شریف و عزیزمان از نای جان تلاش کنیم.

در پایان از خداوند متعال و همه عزیزان بابت قریب به ۵ سال لطف و همراهی سپاسگزاری می‌کنم و از شما همراهان و خانواده های مکرم تان بابت سختی ها و ناراحتی های پیش آمده در این مسیر سخت کاری و خدای نکرده تندی ها و مزاحمت های شبانه روزی حلالیت می طلبم و از خداوند متعال برای همه همراهان و همکاران عاقبت‌بخیری مسئلت می نمایم.
یا علی مدد
یزدان سیف

گفتنی است طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی؛ دکتر سید سعید راد مدیرعامل جدید شرکت بازرگانی دولتی ایران شده است.

دکتر سید سعید راد دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و متخصص MBA است کیش از این نیروهای مجموعه شهرداری بوده و مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی بازاریابی و توسعه شرکت «شهروند» و مدیرعاملی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را بر عهده داشته است.

387248