شکیرا دلیل دعوایش با پیکه را لو داد

شکیرا و همسرش جرارد پیکه از زوج هایی هستند که اخبار و حواشی زیادی در مورد آنها منتشر می شود و این بار اخباری در مورد اختلاف بین این زوج منتشر شده است.

تصویر شکیرا دلیل دعوایش با پیکه را لو داد

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از زوج های محبوب و سلبریتی های پرطرفدار خارجی، همین شکیرا و پیکه هستند که پیش از این زندگی مشترکشان دچار شایعه و حواشی شد اما با سکوت هر دو طرف همه چیز فراموش و نادرست بودن اخبار نیز ثابت شد. ولی از قرار معلوم خواننده زن معروف، در مورد اختلافش با پیکه صحبت کرده است، صحبت هایی که در این بخش از چهره ها در نمناک خواهید خواند و بیشتر حال و هوای طنز دارند تا ناراحتی.

شکیرا: پیکه از این اخلاق من خسته شده!

خواننده آهنگ واکا واکا (Waka Waka) در مصاحبه اخیر خود، لحظه ای با سؤال مجری غافلگیر شد و در پاسخ به اینکه، با پیکه سر چه موضوعی اختلاف دارید اینطور جواب داد:

من کلمبیایی هستم و او اسپانیایی است و همین باعث شده تا در برخی موارد با هم متفاوت باشیم که اصلی ترین این تفاوت، مسئله مربوط به وقت شناسی و حاضر شدن برای قرار یا کار مشخص است.

او با خنده میگوید:"شوهر بیچاره من، اینقدر منتظر من مانده که از صبر کردن خسته شده است. " ذهن او و من به این شکل، متفاوت ساختار یافته است. از زمانی که او را ملاقات کردم بسیار وقت شناس‌تر شده ام. اما همچنان ما گاهی اوقات، به این دلیل که من دیر رسیده ام و او منتظر مانده است، با هم دعوا میکنیم ولی این دعواها جدی نیست و خیلی زود تمام می شود."

پایان شایعات اختلاف شکیرا و پیکه

شکیرا پیش از این هم گفته بود که اختلاف جدی با پیکه ندارد و با این مصاحبه خود روشن کرد که اختلافات او با همسرش، پیکه، مثل اختلافات زوج های دیگر و بر سر مسائل عادی است. در واقع او از این مصاحبه برای پایان دادن به تمامی شایعات هم استفاده کرد و مستقیما اشاره کرد که زندگی مشترکش بدون مشکل ادامه دارد.

اینطور که پیداست، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا برخلاف شکیرا، به یک روال سفت و سخت و کنترل شده عادت کرده است، زیرا او برای مدت طولانی عضو یک باشگاه فوتبال بوده است برای همین وقت شناسی برایش بسیار بیشتر از همسر خواننده اش اهمیت دارد به همین دلیل در این مورد با هم به اختلاف برمیخورند.

شکیرا و پیکه که زندگی مشترک خود را از سال 2011 آغاز کرده اند، دو پسر به نام‌های میلان 9 ساله و ساشا 7 ساله دارند. این زوج سر صحنه موزیک ویدیوی شکیرا برای Waka Waka (این بار برای آفریقا) آشنا شدند.

منبع: نمناک

387011