ایجاد مراکز عرصه مستقیم کالای بهاره در مشهد

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد که امسال بجای برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره، مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی و تنظیم بازار در مشهد ایجاد می‌شود.
تصویر ایجاد مراکز عرصه مستقیم کالای بهاره در مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون،علی غفوری مقدم معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مراکز عرضه مستقیم کالای اساسی بر طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار مشهد و با همکاری اتاق اصناف و شهرداری مشهد به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت کالا‌های اساسی انجام می‌شود.

علی غفوری مقدم افزود: از عصر امروز فعالیت هفت مرکز عرضه مستقیم کالا‌های اساسی و تنظیم بازار در مشهد آغاز می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این مراکز در اختیار اتاق اصناف مشهد قرار گرفته است و اتاق اصناف از بسیج اصناف خواسته تا معتمدان صنفی را شناسایی و زمینه ایجاد غرفه و عرضه مستقیم کالا در این مراکز را برای آن‌ها فراهم کنند.

وی افزود: در این مراکز کالا‌های مورد نیاز عید نوروز از جمله برنج، حبوبات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، نبات و آب نبات، مواد پروتیینی، میوه و صیفی جات مانند سیب زمینی و پیاز، مواد لبنی با قیمتی ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از بازار و قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

غفوری مقدم اظهار داشت: مراکز عرضه مستقیم کالا در مشهد در بلوار توس بین "میدان شهید فهمیده و خیابان معراج، کوه سیدی نبش خیابان مهدی، بلوار وحدت کوچه شماره ۲۱، کوچه شماره ۲ خیابان حر در شهرک شهید رجایی، کوچه شماره ۴۲ خیابان بابانظر در پارکینگ شهرداری منطقه ۴، بلوار سجادیه و سه راه ادبیات" دایر شده‌اند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال همچنین پنج فروشگاه در حاشیه شهر مشهد نیز با مدیریت سپاه نسبت به عرضه مستقیم کالا‌های اساسی و تنظیم بازار اقدام می‌کنند.

منبع:صداوسیما

386879