گامی به‌سوی حل مسائل اقتصادی استان یزد

باید جملات و بیانات امام(ره) که در کتاب صحیفه نور آمده مورد بازخوانی قرار گیرد چرا که بسیاری از نکاتی که امروز در جامعه به عنوان مسئله دیده می شود راه حل آن در بیانات امام وجود داشته بنابراین باید به این مهم توجه شود.
تصویر گامی به‌سوی حل مسائل اقتصادی استان یزد

به گزارش سایت خبری پرسون، امام جمعه یزد توجه به مسائل اقتصادی از جمله بیکاری، گران فروشی و.. را از اولویت های هئیت های اندیشه ورز عنوان و اظهار داشت: باید با ارائه طرح های قوی در این زمینه ها به سمت حل این مشکلات گام برداریم

آیت الله محمد رضا ناصری در دهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان یزد خواستار بازخوانی فرمایشات امام راحل در هئیات اندیشه ورز بسیج استان شد و گفت: باید جملات و بیانات امام(ره) که در کتاب صحیفه نور آمده مورد بازخوانی قرار گیرد چرا که بسیاری از نکاتی که امروز در جامعه به عنوان مسئله دیده می شود راه حل آن در بیانات امام وجود داشته بنابراین باید به این مهم توجه شود.

رئیس مجمع بسیجیان استان در ادامه با اشاره به جنگ های ترکیبی دشمن علیه انقلاب اظهار داشت: باید راه های مقابله با این مدل جنگی توسط هئیت های اندیشه ورز طراحی شده و در کنار آن هم به مقوله مهم جهاد تبیین توجه شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال منحرف کردن و نا امید کردن مردم به ویژه جوانان است ابراز داشت: اصولا حرکت هایی موفق خواهند بود که استمرار داشته و پایدار باشند بنابراین دشمن این موضوع را درک کرده و بر علیه این استمرار فعالیت می کند.

ناصری یزدی عمل انقلابی را موجبات استمرار نظام دانست و اظهارداشت: دشمن می‌خواهد انقلاب دوروتی ما را خاموش کند چرا که امام راحل فرمود انقلاب ما یک تحول درونی است و اگر آن مرد خدا تحول درونی را با روشنگری ها و اعلامیه ها و سخرانی ها ایحاد نکرده بود انقلاب به پیروزی نمی رسید.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش عدم کادرسازی در بین نیروهای انقلابی را از نقاط ضعف جبهه انقلاب برشمرد و اذعان داشت: یکی از اشکالات ما این است که کادرسازی نکردیم و نیروهای توانمند، پیشرو و کاری فقط در جبهه ها پرورش پیدا کردند اما متاسفانه پس از جنگ این اتفاق نیفتاده و ضرورت کادرسازی قوی برای استمرار انقلاب احساس می شود.

وی توجه به مسائل اقتصادی از جمله بیکاری، گران فروشی و.. را از اولویت های هئیت های اندیشه ورز عنوان و اظهار داشت: باید با ارائه طرح های قوی در این زمینه ها به سمت حل این مشکلات گام برداریم

ناصری تاکید کرد: باید به موضوع تعاونی‌ها ورود جدی داشت چرا که راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است همچنین باید طرح خودکفایی خوراک دام و صنعت پوشاک هم در اولویت قرار گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان در سخنان پایانی بر تحول در نظام آموزشی تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم یک ضرورت انکارناپذیر بوده و باید آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برای تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی کوشا باشند و وقتی نسل ما اسلامی تربیت شود می تواند در آینده زمینه ساز تحقق تمدن اسلامی باشد.

386207