تمامی روستاهای بالای 20 خانوار منطقه بردسکن گازرسانی می شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:تعداد روستا‌های گازرسانی شده بردسکن از ۳۸روستا به ۶۶روستا افزایش یافته و چهار روستای باقی مانده نیز به پیمانکار سپرده شده است.
تصویر تمامی روستاهای بالای 20 خانوار منطقه بردسکن گازرسانی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون،حجت‌الاسلام جواد نیک بین رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در جمع مردم بردسکن اظهارداشت: سال آینده به جز دو روستای خنجری و سرنخواب همه روستاهای بالای 20خانوار این شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

نماینده مردم،کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی همچنین از موافقت وزیر نفت با احداث 8چمن مصنوعی به ارزش 8میلیارد تومان برای شهرستانهای کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ خبرداد.

نیک‌بین از واریز نقدی 4میلیارد تومان از محل سازمان هدفمندی یارانه ها به حوزه بهداشت و درمان بردسکن خبر داد و گفت: علاوه بر این در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد چهار تخت آی سی یو به ارزش 4میلیارد تومان به شهرستان اختصاص داده شد که در کمتر از 15روز این تختها به شهرستان منتقل شد.

وی به اختصاص یک دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه سونوگرافی و س تی اسکن طی یکسال اخیر به شهرستان بردسکن هم اشاره کرد و گفت: در آینده نه چندان دور پزشکان متخصص جذب شهرستان خواهند شد.

منبع : تسنیم

386131