ما نسل نفرین‌شده هستیم

حمید بهمنی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون از بی اعتنایی مسئولان سازمان سینمایی گله کرد.
تصویر ما نسل نفرین‌شده هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید بهمنی کارگردان سینما و تلویزیون درباره کم کاری اش در حوزه تولید گفت: فیلمسازانی مانند من نسل نفرین شده هستند و همیشه مورد بی‌اعتنایی قرار می‌گیرند.

او افزود: در دوره جدید که ظاهراً آدم‌های ارزشی روی کار آمده‌اند نیز به ما بی‌توجهی می‌شود برای مثال قبل از مدیریت فعلی، فیلمنامه یک اثر سینمایی در حوزه دفاع مقدس را به بنیاد سینمایی فارابی پیشنهاد دادم که مورد توجه قرار نگرفت و در دوره فعلی نیز این بی‌توجهی ادامه دارد. البته من برای این فیلم سینمایی پیگیری‌های خود را ادامه خواهم داد.

کارگردان «گلوگاه شیطان» اظهار کرد: چند ماهی از آمدن محمد خزاعی رییس جدید سازمان سینمایی می‌گذرد اما هر بار که فیلمنامه را به سازمان سینمایی ارجاع دادم با یک بهانه روبه‌رو شدم. منتظر بودم تا چهلمین جشنواره فیلم فجر به پایان برسد و مجددا برای دریافت پروانه ساخت فیلم خود اقدام کنم.

این نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: اگر پروانه ساخت فیلم جدیدم را بگیرم و برای کار سرمایه‌گذار پیدا شود فیلم را سال آینده جلوی دوربین خواهم برد.

او بیان کرد: این فیلم سینمایی در حوزه دفاع مقدس است و تا زمانی که پروانه ساخت آن را نگرفته ام درباره جزئیات آن حرف نمی زنم.

کارگردان «زائرسرای ممتاز» تاکید کرد: در این مدتی که فیلم یا سریالی نساختم چهار فیلم کوتاه برای تلویزیون تولید کردم که هر کدام ۴ دقیقه هستند.

کارگردان «نشانه ها» درباره ساخت فیلم و سریال تلویزیونی عنوان کرد: چند فیلمنامه به سیمافیلم پیشنهاد داده‌ام اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام برای مثال یکی از فیلمنامه‌ها، سریالی مناسبتی برای محرم است و کاری دیگر برای ماه رمضان نوشته شده که در صورت موافقت سیما فیلم برای ساخت آنها نیز اقدام خواهم کرد.

حمید بهمنی در پایان با اشاره به پیشنهاد ساخت فیلم و سریال برای شبکه نمایش خانگی گفت: پیشنهاد کار برای ساخت فیلم برای شبکه نمایش خانگی داشته ام اما چون پول‌هایی که در این حوزه خرج می‌شود، شبهه دارد حاضر به فعالیت نیستم هرچند پیشنهاد مورد نظر با منظور بوده تا فیلمسازان ارزشی را با ورود به حوزه شبکه نمایش خانگی زیر سوال ببرند.

منبع: صبا

385501