حذف سکانس‌های مهشید جوادی در «ضد»

مهشید جوادی درباره حضورش در فیلم سینمایی «ضد» سخن گفت که در ادامه می خوانید.
تصویر حذف سکانس‌های مهشید جوادی در «ضد»

به گزارش سایت خبری پرسون، بازیگر فیلم «ضد» گفت: قرار بود از ابتدا نقشم در فیلم «ضد» کوتاه باشد اما در اکران متوجه شدم که بسیاری سکانسهای من از فیلم حذف شده بودند، نقشم تا این حد هم کوتاه نبود، البته باز هم از همین حضور بسیار کوتاه در این فیلم راضی هستم.

مهشید جوادی درباره حضورش در فیلم سینمایی «ضد» گفت: حضور من در این فیلم سینمایی بسیار کوتاه است و از همان ابتدا که برای حضور در این فیلم با من صحبت شد می‌دانستم که قرار است نقش کوتاهی را بازی کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود از ابتدا نقشم کوتاه باشد اما در اکران متوجه شدم که بسیاری سکانسهای من از فیلم حذف شده بودند و بخش عمده این کاراکتر از فیلم حذف شده بود و نقشم تا این حد هم کوتاه نبود، البته باز هم از همین حضور بسیار کوتاه در این فیلم راضی هستم.

بازیگر فیلم «ضد» درباره چگونگی حضورش در فیلم «امیر عباس ربیعی» اظهار کرد: من سر فیلمبرداری سریال نوار زرد بودم که این شب‌ها از تلویزیون پخش می‌شود، همانجا برای این فیلم سینمایی دعوت شدم و قرارداد بسته شد، من از طریق تهیه کننده این اثر به کار دعوت شدم و پس از آن کارگردان را شناختم و به نظرم در کل اثر قابل دفاعی ساخته است.

وی درباره کمرنگ بودن حضورش در سینما ادامه داد: مهمترین هدف من از ورود به بازیگری سینما است، هرچند طی سالهای گذشته در سریال حضور زیادی داشتم اما همواره نگاه اصلی من حضور پررنگ در سینما است، به عقیده من هر چیزی بهایی دارد، شاید اگر می‌خواستم به سینما وارد شوم قرار بر این بوده که با یک نقش کوتاه در فیلم ضد این اتفاق بیفتد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در همین رابطه اظهار کرد: من در تمامی سریالهایی که کار کردم نقش اول داشته ام و از اینکه در فیلم سینمایی «ضد» نقش بسیار کوتاهی داشتم ناراحت نبوده بلکه خیلی خوشحالم که جزوی از این کار بودم.

وی درباره احتمال ساخت ادامه سریال «بچه مهندس» افزود: من هم به عنوان یک بازیگر در آن مجموعه حضور داشتم و هنوز اطلاعی از ساخت فصلهای جدید اثر ندارم.

جوادی درباره حضورش در سریال «نوار زرد» تاکید کرد: شخصا از بازی خود در این سریال راضی هستم، همکاری با گروه تولید نوار زرد به شدت برایم جذاب بوده است اما در حال حاضر ترجیح می‌دهم کمی صبوری کرده و به همه کارهایی که به من پیشنهاد می شوند جواب مثبت ندهم. سعی می کنم که با وسواس بیشتری به حضور در آثار فکر کنم.

وی درباره احتمال موفقیت فیلم سینمایی «ضد» در گیشه سینماها خاطرنشان کرد: با توجه به بازخوردی که از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر داشتم احساس می کنم در اکران عموم با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد.

منبع: میزان

385327