زرشک زرین «ترین ها» به جشنواره فیلم فجر رسید

لو رفتن اسامی برندگان و حذف سیمرغ مردمی بهانه اهدای زرشک زرین برنامه «ترین ها» به ستاد جشنواره فیلم فجر شد.
تصویر زرشک زرین «ترین ها» به جشنواره فیلم فجر رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» در این شبکه رادیویی هر هفته جمعه‌ها به انتخاب ترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سینمایی و ورزشی می‌پردازد.

روز جمعه ۲۹ بهمن برنامه «ترین ها» به انتخاب طنازترین سلبریتی متولد دهه ۵۰ و ۶۰ از نگاه مخاطبان و تیم «ترین‌ها» پرداخت.

برنامه «ترین ها» با ارایه لیستی از سلبریتی ها چالشی برای مخاطبان رادیو صبا در فضای مجازی ایجاد کرد که با مراجعه به صفحه مجازی برنامه «ترین‌ها» و شرکت در نظرسنجی سامانه پیامکی رادیو صبا به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ آرای خود را ثبت کردند.

اسامی حامد آهنگی، بهرام افشاری، علی انصاریان، علیرضا بیرانوند، پژمان جمشیدی، شاهین جمشیدی، رامبد جوان، سام درخشانی، ژاله صامتی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محسن کیایی، نعیمه نظام دوست در لیست سلبریتی های برنامه قرار داشت که بعد از بررسی نظر مخاطبان و کارشناسی تیم «ترین ها» علی انصاریان به عنوان طنازترین سلبریتی معرفی شد و مهران غفاریان و نعیمه نظام دوست به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این نظرسنجی قرار گرفتند.

بخش های جالب و شنیدنی این برنامه آیتم «زرشک زرین» با اجرای شهره احمدوند بود که در این آیتم با نظرسنجی مردمی ضعیف ترین ها معرفی می شوند با توجه به برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر کاندیدای این آیتم مربوط به این جشنواره بود.

گزینه یک ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر به دلیل لو رفتن اسامی برندگان و حذف سیمرغ مردمی.

گزینه دو بهروز افخمی داور چهلمین جشنواره فیلم فجر به دلیل رای دادن به فیلمی که ندیده بود.

گزینه سه داوران چهلمین جشنواره فیلم فجر به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در جشنواره

با اعلام نتیجه نظر سنجی مردمی در صفحه «ترین ها» در صفحه مجازی مشخص شد مخاطبان زرشک زرین این برنامه را به ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر به دلیل لو رفتن اسامی برندگان و حذف سیمرغ مردمی اهدا کردند.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای شاهین جمشیدی به نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، صدابرداری رضا سلیمانی و هماهنگی مرتضی نظری به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود.

385142