هفته هجدهم لیگ

دیدار نساجی و گل گهر امروز در مشهد

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با رویارویی شاگردان الهامی و قلعه نویی در شهر مشهد پیگیری می‌شود.
تصویر دیدار نساجی و گل گهر امروز در مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ امروز نساجی مازندران مقابل گل گهر سیرجان در استادیوم امام رضای مشهد صف آرایی می‌کند.
تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان برای سومین بار در ۳ماه گذشته به مصاف هم می‌روند.

ابتدا در آبان ماه تیم نساجی در دیدار دور رفت لیگ برتر در سیرجان موفق شد گل گهر را با نتیجه ۱- ۱ متوقف کند.

در بازی دوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم نساجی موفق به پیروزی ۳بر۱ مقابل شاگردان قلعه نویی شد ونساجی به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌ها صعود کرد و سومین بازی هم امروز در دور برگشت لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

شاگردان ساکت الهامی که هفته گذشته بازی تماشاگرپسندی مقابل پرسپولیس انجام دادند امروزبرای اثبات شایستگی‌های خود از نماینده سیرجان در مشهد میزبانی می‌کنند.

در دیدار امروز، ایوب کلانتری که در مصاف با پرسپولیس تهران اخراج شده طبیعتا در ترکیب نساجی حضور نخواهد داشت، امیر مهدی جانملکی و مهرداد عبدی هم که به دلیل مصدومیت کشیدگی تعویض شده بودند بعید است به مسابقه برسندو علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی هم که در برخورد با احسان پهلوان آسیب دیده بعید نیست در مصاف با گل گهر جای خود را به دروازه بان دوم نساجی بدهد.

داوری دیدار امروز تیم‌های نساجی و گل گهر را عبدالنبی پورخلف با کمک‌های علی میرزابیگی، امیرمحمد داودزاده و مرتضی منصوریان برعهده دارد و ناظر هم اسماعیل صفیری است.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی مازندران با ۴برد، ۹تساوی و ۴باخت و کسب ۲۱ امتیاز در رده دهم و گل گهر با ۶برد، ۷مساوی و ۴باخت و ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

منبع:صداوسیما

384935