استاندار خراسان رضوی:

فرمانداران گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که فرمانداران نباید منفعلانه عمل کرده و وظایف مدیریتی خودشان را به استان منتقل کنند. مقتدرانه، مسئولانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید. هیچ دلیل و بهانه‌ای برای اینکه دستگاه‌ها پاسخ مردم را ندهند، پذیرفتنی نیست.
تصویر فرمانداران گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید

به گزارش سایت خبری پرسون،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با فرمانداران استان اظهار کرد: مشکلات موجود در بخش‌های مختلف، نباید دلیلی برای عدم موفقیت مدیران استان باشد. برای کار نکردن همیشه بهانه وجود دارد و کار جهادی در شرایط غیرعادی است که معنی پیدا می‌کند.

وی در خصوص دستگاه‌هایی که در زمینه راه‌اندازی کار مردم ضعیف عمل می‌کنند، بیان کرد: این دستگاه‌ها در جبهه مقابل مردم قرار دارند و باید به شدت با آن‌ها برخورد شود.

نظری خطاب به فرمانداران تاکید کرد: فرمانداران نباید منفعلانه عمل کرده و وظایف مدیریتی خودشان را به استان منتقل کنند. مقتدرانه، مسئولانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید. هیچ دلیل و بهانه‌ای برای اینکه دستگاه‌ها پاسخ مردم را ندهند، پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه گفت: هر فرماندار باید برای شهرستان متبوع خود یک برنامه بلند مدت در نظر گرفته و امور را به جلو ببرد و از حداکثر ظرفیت‌های مردمی، معنوی و حقوقی برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای شهرستان استفاده کند.

نظری خاطرنشان کرد: فرمانداران حفظ و نگهداشت واحدهای موجود، فعال سازی واحدهای موجود، توسعه ظرفیت و افزایش بهره وری، ایجاد ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید، پاسخگویی و روان سازی و سرعت بخشی به امور مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

384841