دولت با دو چالش روبه‌رو است

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که دولت با دو چالش روبه‌رو است اول نقدینگی که 6 برابر در دولت قبل افزایش یافته و در حال حاضر 4 میلیون نقدینگی داریم و میراث دوم اوراق قرضه زیادی که از دولت قبل به ارث رسیده است که دولت سیزدهم باید 10 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را نقد و تحویل بدهد.

تصویر دولت با دو چالش روبه‌رو است

به گزارش سایت خبری پرسون،محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی‌در جمع راهپیمایان 22 بهمن گناباد اظهارداشت: امروز ملت ایران بعد از 43 از پیروزی انقلاب اسلامی این مسیر روشن تندتر از اول انقلاب با پایداری و استقامت خود استمرار بخشیدند و امروز درکل جهان پیام الهام بخش انقلاب طنین انداز شده است.

وی ادامه داد: اگر حاج قاسم تهدید بود برای جبهه استکبار، شهید حاج قاسم تهدیدی فراتر شد بطوریکه در نقاط مختلف دنیا پرچم مقاومت در برابر استکبار برافراشته شد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ملت عزیز ایران دستاوردهای بزرگی داشته‌اند و ملت با پایمردی و مجاهدت این پیام را به سراسر جهان مخابره کردند و آن را گسترش دادند.

صفایی‌گفت: جغرافیای ایران از غرب آسیا تا مدیترانه است و این ظرفیت با کمک دولت و مردم به ثمر می‌رسد تا مردم از امکانات بهتری بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به عضویت پیمان شانگ‌های در آمدیم به دلیل اقتدار ایران اسلامی است، 25 درصد اقتصاد در این پیمان مبادله اقتصادی صورت می‌گیرد و در اولین سفر رئیس جمهور پیمان صورت گرفت و اعضای پیمان عضویت دائم ایران را پذیرفتند.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های بزرگ ملی داشته‌ایم و توانسته‌ایم استقلال خود را حفظ کنیم که نمونه کوچک خدمت از انقلاب در گناباد وجود دانشگاه‌ها و سطح علمی در حوزه‌های مختلف است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی از مشکلات بر اثر تحریم‌های دشمن است که امروز نفس‌های آخر خود را می‌کشد و مشکل دوم کم کاری برخی دستگاه‌ها است که باید جبران شود.

صفایی بیان کرد: دولت با دو چالش روبه‌رو است اول نقدینگی که 6 برابر در دولت قبل افزایش یافته و در حال حاضر 4 میلیون نقدینگی داریم و میراث دوم اوراق قرضه زیادی که از دولت قبل به ارث رسیده است که دولت سیزدهم باید 10 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را نقد و تحویل بدهد.


منبع:تسنیم

383932