جمع‌بندی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون تلفیق

بررسی بودجه 1401 شرکت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری تهران و تعیین مصارف ماموریتی بودجه در کمیسیون تلفیق به اتمام رسید و برای ارائه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران آماده شد.
تصویر جمع‌بندی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون تلفیق

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از تصویب سقف بودجه در صحن شورای شهر، تمامی کمیسیون های تخصصی پس از جلسه های جداگانه با حوزه های مربوطه خود نظراتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دادند و طی جلساتی، بررسی بودجه 1401تمامی مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه پایان یافت.

همچنین روز گذشته کمیسیون تلفیق با حضور روسای کمیسیون های تخصصی، طی جلسه فشرده ای، بودجه 1401 را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری کردند.

در این نشست، نظر کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص جمع بندی نهایی تبصره های بودجه و همچنین بودجه شرکت ها، سازمان و معاونت ها بودجه ارائه شد.
همچنین اعضای کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مصارف بودجه 1401 شهرداری تهران در حوزه های ماموریتی حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری، به جمع بندی ارقام مصارف بودجه پرداختند.

با اتمام جمع بندی کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران در اوایل هفته آینده در صحن شورا مطرح و به رای گذاشته خواهد شد.

383714

مطالب مرتبط