لطفا کاری با ایثارگران نداشته باشید

مجلس انقلابی اخیرا دست به ابتکاری زده که شیرازه ارزش‌ها و جانفشانی‌های دفاع مقدس را به دست‌ تاراج سپرده است.
تصویر لطفا کاری با ایثارگران نداشته باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد نبوی نوشت: خبر آنقدر دردناک بود که دهها نفر از دوستان ایثارگر و خانواده شهدا در تماسهایی درخواست واکنش داشتند.

موضوع چنین بود، ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی در مجلس کلید خورد. این طرح به دنبال ادغام سه سازمان بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی در یکدیگر است تا با تشکیل این سه نهاد حمایتی در یکدیگر کارها در این حوزه بهتر انجام شود.

پیشنهاد دهندگان انقلابی!! کاش فقط کمی به دلایل تشکیل این سه سازمان و بنیاد بیشتر دقت می‌کردید تا چنین خبط عظیمی را دچار نشوید.

شما اگر واقعا خدمت به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی را مد نظر دارید می توانید همین دستگاه های فّشّل را با مدیرانی از جنس خود این مددجویان که مدیران مجربی در میانشان است متحول نمایید.

آقای نماینده اما بنیاد شهید و ایثارگران دستگاه حمایتی مورد عنایت دولت‌ها نیست، اتفاقا شما و مسئولین این کشور با حمایت این ذینفعان به اریکه قدرت رسیده اید اگر چشمانتان را باز کنید.

اگر قصد دارید آخرین سنگرهای قداست شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران را به نابودی بکشانید راههای دیگری هم وجود دارد لطفا از راههای دیگری وارد شوید و حداقل این نام بنیاد شهید و ایثارگران را که فقط پوسته ای از آن باقی مانده است را اجازه بدهید حداقل بصورت ظاهری باقی بماند.

اگر دلتان برای بودجه می‌سوزد و قصد ادغام و کوچک سازی دارید و حتما نمی‌خواهید از حقوق های نجومی خود کسر کنید ما یک پیشنهاد بهتر برای شما داریم، بیایید و بنیاد شهید و ایثارگران را با سازمان بهشت زهرا و آرامستان های شهرها ادغام کنید!! چرا که اکنون بخش اعظمی از پدران و مادران شهدا به رحمت خدا رفته و در جوار فرزندانشان آرام گرفته اند و بخشی از جانبازان نیز در کنار دوستانشان دفن شده اند، حداقل ما را از نعمت نزدیکی به دوستان و برادران شهیدمان محروم نکنید.

این نسل درب و داغون و آسیب دیده و البته آزاده و شجاع بزرگترین مانع برای بیت المال خوران و رانت بازان و کاسبان حرام خوار هستند که اگر این ادغام را انجام دهید و تتمه ایثارگران باقی مانده، از قبورشان در نزدیکی رفقای شهیدشان خیالشان راحت شود زودتر از خداوند خواهند خواست که سایه سنگینشان از سر مفت خوران و غارتگران نجومی بگیر و فامیل باز و ..... و البته انقلابی های تقلبی کم شود.

تنها چیزی که می توان به نمایندگانی که بدنبال ادغام بنیاد شهید با سایر سازمان‌های خدماتی هستند گفت این است؛ خجالت بکشید؛ نویسنده متن جانباز ۶۰ درصدی و برادر شهیدی است که در پایان زندگیش تنها یک آرزو دارد و آن قبری در کنار شهداست، این آرزو را از صدها رفیق رزمنده و جانباز و آزاده شنیده ام، شما نمایندگان انقلابی !! هم کمک کنید.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

382328