خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن اصل از پرشیا سیستم

امروزه استفاده از سیستم امنیتی در هر مکانی به یکی از دغدغه‌های افراد برای حفظ جان و مال آن‌ها شده است. در این بین، شرکت‌ و برندهای مختلف مانند دوربین مدار بسته هایک ویژن سعی دارند بهترین سیستم‌های امنیتی که شامل دوربین‌های مدار بسته و به دنبال آن سیستم ضبط کننده و برخی اکسسوری‌ها هستند، به بازار ارائه کنند.
تصویر خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن اصل از پرشیا سیستم

به گزارش سایت خبری پرسون، برای خرید یک دوربین مدار بسته باید ابتدا به نوع نیاز و محدوده قیمت مورد نظر توجه شود؛ سپس بسته به این موارد، کاربرد دوربین بررسی شود تا با یک انتخاب درست، تصمیم را نهایی کرد. دوربین مدار بسته هایک ویژن از مطرح‌ترین دوربین‌های موجود در زمینه سیستم‌های امنیتی در جهان به شمار می‌رود. اگر برای خرید دوربین هایک ویژن تصمیم گرفته‌اید، در این زمینه باید یک شناخت مختصری در مورد انواع دوربین‌های مدار بسته هایک ویژن داشته باشید؛ بنابراین برای بررسی و خرید هایک ویژن با ما همراه باشید.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین‌های مدار بسته از لحاظ کارایی به دو دسته امنیتی و نظارتی تقسیم می‌شوند. همچنین این دوربین‌ها بسته به محل نصب و مکان مورد نظر، انواع مختلفی دارند. محل نصب می‌تواند در واحدهای اداری- تجاری باشد یا دوربین‌ها در مکان‌های خارجی تعبیه شوند. تعدادی از دوربین‌های مدار بسته با نام‌های دام، باکس و مینیاتوری با قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی هستند. تعداد دیگری را هم تحت عنوان بولت برای محیط‌های خارجی، گزینه بسیار مناسبی می‌توان در نظر گرفت.

دوربین هایک ویژن

هایک ویژن یکی از برندهای پیش‌رو در صنعت سیستم‌های امنیتی محسوب شده و خرید هایک ویژن از طرف کاربران با استقبال زیادی مواجه شده است. شرکت هایک ویژن از طریق نوآوری‌های خلاقانه و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها توانسته در مدت زمان خیلی کوتاهی، برند خود را جهانی کند؛ این در حالی است که پایه‌گذاری این شرکت به سال 2001 در کشور چین برمی‌گردد.

فناوری‌های خیلی پیشرفته‌ای در تولیدات شرکت هایک ویژن به خصوص در دوربین مدار بسته هایک ویژن مورد استفاده قرار می‌گیرند. فناوری دید در شب از شرکت آلمانی آسرام تحت عنوان Exir، به دلیل وجود LEDهای با توانایی انتشار نور، دوربین‌های این برند را به انواع با کیفیت بالا تبدیل کرده است. لنزها و تراشه‌های به کار رفته نیز از شرکت‌های آلمانی و آمریکایی به نام اولسن و آمبرلا بوده که به کارگیری این موارد، باعث پیشرفته و حرفه‌ای شدن این دوربین‌ها شده‌اند.

از طرفی تمایز این محصول با دوربین‌های دیگر برندها، وجود تکنولوژی تشخیص چهره است که این قابلیت از طریق هوش مصنوعی، دوربین این برند را به یکی از دقیق‌ترین دوربین‌ها تبدیل کرده است. همچنین دیگر فناوری‌هایی مانند POC، هیبریدی، Smart Tracking و غیره، از دلایلی برای پیشتاز بودن دوربین‌های هایک ویژن در عصر کنونی برشمرده می‌شوند.

انواع دوربین هایک ویژن

می‌دانیم که دوربین‌های مدار بسته دارای انواع مختلفی هستند که برند هایک ویژن هم از این قاعده مستثنی نبوده و انواع مختلفی را تحت شبکه و آنالوگ به بازار ارائه کرده است. دوربین‌های این برند نیز برای کاربری‌های مختلف تعریف شده که هر کدام متناسب با نوع نیاز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. در این راستا و برای کمک به خرید هایک ویژن به معرفی و توضیح اجمالی در مورد انواع دوربین مدار بسته هایک ویژن می‌‌پردازیم تا افراد بنا به نیاز خود، انتخاب درستی را داشته باشند.

دوربین مدار بسته سیم‌کارت‌خور

این دوربین نیازی به Wi-Fi نداشته و از طرفی دارا بودن لنز 360 درجه، ذخیره اطلاعات در مودم و پشتیبانی از کارت حافظه از جمله مزیت‌هایی هستند که می‌توان برای خرید هایک ویژن برشمرد.

دوربین مدار بسته لامپی

از انواع دوربین‌های DOME و مناسب واحدهای سرپوشیده و تجاری است. دوربین لامپی هایک ویژن قابلیت دید در شب با بازه 50 الی 300 متری دارد و به دلیل وجود تکنولوژی POE از مصرف انرژی کمتری برخوردار است.

دوربین مدار بسته کوچک

از انواع دوربین‌های مینیاتوری بوده و به دلیل ابعاد کوچک دارای کاربری در محیط‌های داخلی هستند و همچنین قدرت دید در شب ندارند.

دوربین مدار بسته بی‌سیم

به دلیل اینکه عوامل خارجی مانند گرد و غبار و آب بر روی آن‌ها تأثیری ندارد و وسعت دید در آن‌ها به 100 متر می‌رسد، می‌توان از آن‌ها برای محیط‌های خارجی استفاده کرد. همچنین از جمله دوربین‌هایی هستند که دارای سنسورهای حرکتی بوده و به دلیل بی‌سیم بودن، راه‌اندازی آن‌ها بسیار آسان است.

دوربین مدار بسته دارای میکروفون

همچنان که از اسمش معلوم است می‌تواند صداها را نیز ضبط کند. این نوع دوربین انواع مختلفی از جمله باکس، سوزنی، گلفی، ولوم‌دار و بدون ولوم تقسیم‌بندی می‌شود که بنا به نیاز کاربر، انتخاب مناسب صورت می‌گیرد.

از طرفی خرید هایک ویژن، به خصوص دوربین‌های این برند دارای مزایایی نیز هستند که بیان بخشی از آن‌ها در این قسمت خالی از لطف نیست. تعدادی از این مزایا عبارتنداز: ضبط تصاویر بر روی گوشی، ضبط تصاویر با کیفیت HD و وضوح 1080 پیکسلی، رمزگذاری ویدئوها. از دیگر سو، نصب آسان، ایجاد زاویه دید گسترده و طول عمر بالای دوربین‌ مدار بسته هایک ویژن، باعث استقبال کاربران شده است.

پرشیا سیستم نماینده رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن

همانطور که بیان شد، برند هایک ویژن از جمله پیشتازان در صنعت طراحی و تولید سیستم‌های امنیتی به ویژه دوربین‌های مدار بسته است. دوربین مدار بسته هایک ویژه انواع مختلفی دارد که بسته به نوع کاربری و محل نصب، انتخاب می‌شوند. اگر برای محیط‌های خارجی دنبال دوربین هستید، دوربین بی‌سیم بسیار گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود که نیازی به سیم‌کشی نیز ندارد. برای محیط‌های داخلی از جمله تجاری و واحدهای آپارتمانی، دوربین مدار بسته لامپی و مینیاتوری انتخاب‌های مناسبی می‌توانند باشند.

حال ممکن است سؤالی پیش بیاید، اینکه خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن به چه صورتی و از کجا انجام می‌گیرد؟ پرشیا سیستم از سال 2005 با اعلام نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن به خصوص دوربین هایک ویژن در ایران، زمینه خرید هایک ویژن در کشور را برای کاربران فراهم کرده است.

381652