زنگنه:

رئیس اتاق بازرگانی به نمایندگان هجمه وارد می کند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در تذکری شفاهی خطاب به هیات رئیسه عنوان کرد: انتظار داشتیم هیات رئیسه نسبت به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی در خصوص مجلس واکنش نشان دهد، وی نسبت به نمایندگان مجلس اساعه ادب کرده است.
تصویر رئیس اتاق بازرگانی به نمایندگان هجمه وارد می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس نسبت به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی در خصوص مجلس ابراز تاسف و عنوان کرد: انتظار داشتیم هیات رئیسه مجلس در برابر این بیانات واکنش نشان دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس، افزود: مجلس یازدهم از زمانی که شروع به کار کرده است بخش عمده ای از مصوباتش در حوزه حمایت از بخش خصوصی، حمایت از تولید و حمایت از بازرگانی بوده است و در همه جلسات کمیسیون های تخصصی، نمایندگان اتاق بازرگانی حضور دارند و خود بنده در جلسات مکرر در خدمت آقای شافعی بوده ایم و اظهارات آن ها را شنیده ایم.

وی تصریح کرد: امروز فردی که خود باید پاسخگو باشد که در جایگاه صدارت بر اتاق بازرگانی چه خدماتی را به تولید، بازرگانی و تجارت داشته است، به جای پاسخگویی به نمایندگان هجمه وارد کند و به نماینده شهرستان خود اساعه ادب کند.

زنگنه تاکید کرد: ای کاش آقای شافعی در خصوص همشهریان خودشان که مافیای زعفران هستند نیز اظهارنظر و علت حمایت خود از این مافیا را بیان می کرد.

381366