خدمت رسانی شایسته به هموطنان از اهداف بیمه تجارت‌ نو

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌ نو با تاکید براهمیت تهیه بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث، اعلام کرد که امکان خرید اقساطی این بیمه‌ نامه با در نظر گرفتن درصدی به عنوان پیش قسط (بخش نقدی بیمه نامه) و الباقی طی اقساط مشخص شده در اعلامیه بدهکار بیمه‌ نامه وجود دارد.
تصویر خدمت رسانی شایسته به هموطنان از اهداف بیمه تجارت‌ نو

به گزارش سایت خبری پرسون، همراه شیرمحمدی کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌ نو، با اشاره به ماده 14 آئین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمان‌ها، گفت: مطابق این قانون مسئولیت حفظ و اداره ساختمان و همچنین مجری تصمیمات مجمع عمومی برعهده مدیران و یا هیئت مدیره ساختمان‌ها است.

وی، توضیح داد: تامین پوشش های بیمه‌ای در رابطه با تاسیسات و تجهیزات مربوطه، پوشش در قبال آتش سوزی و همچنین سرایت آتش سوزی و آسیب‌های جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث، تامین پوشش بیمه‌ای برای حوادث ناشی از استفاده از امکانات مجموعه‌های ساختمانی (مسکونی – تجاری) از قبیل آسانسور، پارکینگ، محوطه و مشاعات ساختمان در چارچوب وظایف مدیر/ مدیران ساختمان است.

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌ نو، بیان کرد: در خصوص میزان آگاهی مدیران با توجه به گستردگی جمعیت آماری کشور و با توجه به سطح تحصیلات مدیران اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی امید است که با اطلاع رسانی شایسته و صحیح در خصوص انواع بیمه‌ نامه‌های مسئولیت و یا سایر بیمه‌نامه‌ها در رشته‌های اموال و اشخاص بویژه بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های ساختمان‌های مسکونی و تجاری شرایطی فراهم شود که تمامی هموطنان درسراسر کشور و در اثر تمامی خطرات تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند.

شیرمحمدی، گفت: بیمه‌ نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث که بر اساس نیازهای مدیران ساختمان‌ها طراحی شده است دارای پوشش‌های متنوعی هستند که با توجه به امکانات موجود در هر ساختمان/مجتمع و بر اساس درخواست بیمه‌گذار طراحی و صادر می‌شود.

وی افزود: بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث، پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی و سرمایه غرامت‌های فوت و نقص عضو و سرمایه مالی که بر اساس سرمایه مورد درخواست اعلام شده بیمه‌گذار در پرسشنامه تکمیل شده، تنظیم می‌گردد.

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌ نو، توضیح داد: همچنین بیمه‌نامه مذکور خسارات جانی وارد به ساکنین، استفاده کنندگان از آسانسور و پله‌برقی، خسارت های جانی و مالی استفاده کنندگان از محوطه پارکینگ، خسارات وارد به اشخاص ثالث ناشی از سرایت آتش سوزی و ترکیدگی لوله و خسارات جانی و مالی ناشی از سقوط اجسام از نمای ساختمان را پوشش می‌دهد.

شیرمحمدی، ادامه داد: علاوه برموارد مذکور این بیمه‌ نامه خسارات جانی وارد به استفاده کنندگان از امکانات مجموعه‌های ورزشی، امکانات مجموعه‌های استخر و سونا، استفاده کنندگان از رستوران، استفاده کنندگان از سالن سینما، فضای باز و خسارتهای جانی وارد به کارکنان بیمه‌گذار سرایدار، باغبان، خدماتی و نظافتی و تعمیرات را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی، تصریح کرد که شرکت بیمه تجارت‌نو، به نوبه خود در سطح وسیع در رابطه با تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص انواع بیمه‌ نامه‌ها نه صرفا بیمه‌ نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری اقدام کرده و خواهد کرد و هدف این مجموعه خدمت رسانی شایسته به تمامی هموطنان عزیز است.

کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌ نو، اظهارداشت: در حال حاضر بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال ساکنین و مراجعین و اشخاص ثالث، تامین کننده بسیاری از ریسک‌های موجود در یک ساختمان است و با توجه به منفک بودن واحد مسئولیت از سایر واحدها از قبیل مهندسی و آتش سوزی، صدور بیمه‌نامه برای کل ساختمان در بخش بیمه‌نامه‌های مهندسی در قالب بیمه نامه‌های سازه‌های تکمیل شده و یا صدور بیمه نامه آتش سوزی کلی ساختمان در بخش بیمه نامه‌های آتش سوزی انجام می‌شود.

شیرمحمدی، گفت: حق بیمه متعلقه برای صدور بیمه‌نامه مسئولیت مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری به مؤلفه های متفاوتی بستگی دارد که بر اساس سرمایه‌های مورد نظر مدیران به‌جهت تهیه پوشش‌های بیمه‌ای در رابطه با پوشش‌های هزینه‌های پزشکی، غرامت‌های فوت و نقص عضو، سرمایه مالی در هر حادثه و در طول مدت بیمه‌نامه و انتخاب سایر پوشش‌های اضافی که در این بیمه نامه قابل تامین است، تعیین می‌شود.

381195