نقش اتریوم در بازار 10 سال آینده

مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت پانترا دید خوشبینانه‌ای در رابطه با اتریوم دارد و رقبای اتریوم مانند سولانا، کاردانو و پولکادات را تهدیدی جدی نمی‌داند.
تصویر نقش اتریوم در بازار 10 سال آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، جوی کروگ، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت پانترا معتقد است اتریوم در ۱۰ سال آینده نقش اصلی در امور مالی جهانی را ایفا می‌کند.

کروگ در مصاحبه با بلومبرگ گفته است: اتریوم بخش غالبی از فضای مالی در دهه آینده خواهد بود و احتمالا ۵۰ درصد مبادلات مالی جهانی از طریق اتریوم انجام شود.

«اگر زمان را ۱۰ تا ۲۰ سال به جلو ببریم درصد بسیار قابل‌توجهی از اتریوم استفاده می‌کنند و تراکنش‌های مالی جهان با این ارز انجام می‌شود.»

ضعف‌های مرکز خدمات مالی غیرمتمرکز اتریوم به مرکز خدمات مالی غیرمتمرکز تبدیل شده و همواره در حال توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز است.

اما اتریوم هم ضعف‌ها زیادی دارد که مانع رشد شبکه شده است. هزینه تراکنش در شبکه اترویم بسیار زیاد و زمان انجام تراکنش هم نسبت به سایر رقبای این ارز بیشتر است.

مقیاس‌بندی کلید رشد اتریوم است؟

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند چشم‌انداز بلندمدت اتریوم خوب است و بسیاری از عقیده و ابتکارات غیرمتمرکز توسط اتریوم ارائه می‌شود. اتریوم قرار است به زودی نسخه دوم خود را راه‌اندازی کند و این موضوع می‌تواند به مقیاس‌پذیری و کاهش هزینه تراکنش کمک زیادی کند.

منبع: تجارت نیوز

379668