جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار می‌شود؟

حجت طباطبایی مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به آغاز هماهنگی‌ها از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین دوره این جشنواره خبر داد.
تصویر جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار می‌شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت طباطبایی با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد، گفت: جشنواره فیلم فجر مشهد همچون سال‌های گذشته همزمان با برگزاری این جشنواره در تهران برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما این است جشنواره را به بهترین صورت در مشهد برپا کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به شدت پیگیر این موضوع است و در آخرین دیداری که با محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور، داشتیم نیز بر این موضوع تاکید شد.

مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جزئیات و نحوه برگزاری جشنواره در مشهد گفت: اصل برگزاری جشنواره در مشهد قطعی است؛ با این حال جزئیات و نحوه برگزاری آن به شرایط شیوع بیماری کرونا و سایر مسائل موجود بستگی دارد و جزئیات پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به آمادگی‌ها جهت برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد اضافه کرد: بر این اساس طی هفته آینده جلسه‌ای با مدیران سینماهای مشهد به منظور آمادگی سالن‌های سینمایی جهت مشارکت در جشنواره و نمایش آثار برگزار خواهد شد.

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد. تاکنون جشنواره فیلم فجر در ۱۸ دوره در مشهد برگزار شده و انتظار می‌رود نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین دوره آن در سینماهای منتخب مشهد برگزار شود.

منبع: ایسنا

379328