نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

تغییر در جدول اکران سینماهای مشهد/نگهبان شب و بی‌مادر اضافه شد

تغییر در جدول اکران سینماهای مشهدد وفیلم نگهبان شب و بی‌مادر در اکران فیلم های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اضافه شد.
تصویر تغییر در جدول اکران سینماهای مشهد/نگهبان شب و بی‌مادر اضافه شد

به گزارش سایت خبری پرسون، با رایزنی‌های صورت گرفته توسط مدیران چند سینمای خصوصی مشهد با تهیه‌کنندگان فیلم‌ها تغییر در جدول اکران آن سینماها برای نمایش فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد صورت گرفت و فیلم‌های جدید به لیست اکران اضافه شد.

بر این اساس فیلم نگهبان شب که تاکنون در لیست اکران هیچکدام از سینماهای مشهد قرار نداشت و فیلم بی‌مادر که فقط قرار بود در سینما آفریقا به نمایش درآید، در پردیس‌های سینمایی ویلاژتوریست، پارک‌بازار و اطلس اکران خواهد شد.

همچنین پردیس سینمایی اطلس که تنها فیلم‌های سانس ۱۷:۳۰ را تهیه کرده بود، با خریداری فیلم‌های مرد بازنده و ملاقات خصوصی این فیلم‌ها را ۲ مرتبه اکران خواهد کرد.

در ادامه تغییرات انجام شده در لیست هر سینما را با ساعت اکران فیلم‌ها می‌خوانید.

تغییرات جدول سینما پارک‌بازار

بر اساس جدول منتشر شده از سوی پردیس سینمایی پارک‌بازار، فیلم نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ ماه در این سینما که واقع در خیابان مفتح ۳۳، طبقه اول مجتمع تجاری پارک‌بازار قرار دارد، اکران خواهد شد.

تغییرات جدول سینما ویلاژتوریست

بر اساس جدول اکران منتشر شده توسط پردیس سینمایی ویلاژتوریست، فیلم بی‌مادر به کارگردانی سید مرتضی فاطمی ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه ۱۷ بهمن‌ ماه و فیلم نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۷:۳۰ در این سینما که در ابتدای جاده طرقبه قرار دارد، اکران خواهد شد.

تغییرات جدول سینما اطلس

بر اساس جدول اکران منتشر شده توسط پردیس سینمایی اطلس فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی رضا میرکریمی در روزهای یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۹:۳۰ و سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۷:۳۰ در این سینما که در بزرگراه کلانتری قرار دارد، اکران خواهد شد.

همچنین فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان در روزهای دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۹:۳۰ و پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۷:۳۰ در این سینما اکران خواهد شد. فیلم بی‌مادر به کارگردانی سید مرتضی فاطمی نیز روز دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم نگهبان شب به کارگردانی رضا میرکریمی در روز جمعه، ۲۲ بهمن‌ ماه، ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی اطلس مشهد اکران خواهد شد.

به گفته مدیران برخی از سینماهای مشهد رایزنی برای خریداری و اکران فیلم سینمایی علف‌زار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان که از فیلم‌های پرمخاطب و مورد رضایت منتقدان چهلمین جشنواره فیلم فجر بوده، ادامه دارد و امکان اضافه شدن این فیلم به لیست اکران سینماهای مشهد نیز وجود خواهد داشت.

منبع : ایسنا

383254