به گزارش سایت خبری پرسون، آدرین درودینیا، با اشاره به افزایش تعداد بیماریهای خاص تحت پوشش امراض خاص شرکت بیمه تجارت نو، گفت: بیماریهای خاص تحت پوشش این شرکت از پنج بیماری به 30 بیماری در چهار گروه بیماریهای قلبی، بیماریهای سرطان، بیماریهای اعصاب و سایر بیماریها افزایش یافت تا بتوانیم پوشش جامعتری را براساس ظرفیتهایی که داریم اضافه کنیم.
وی، بیان کرد:25 بیماری اضافه شده مواردی است که امروزه افراد جامعه با آنها سروکار دارند. به عنوان مثال موضوع بیماری اماس به علت استرسهای کاذبی که وجود دارد و بیماریهای آلزایمر و پارکینسون به دلیل زندگی ماشینی که وجود دارد افزایش یافته است.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارت نو، افزود: این بیماریها مواردی است که اگر فرد به آنها مبتلا شود هزینههای زیادی را برای فرد و خانواده او دارد و به همین دلیل شرکت بیمه تجارت نو این هزینهها را تا سقف 100 میلیون تومان برای هر گروه به صورت سرمایهای قرار داده است.
درودینیا، اذعان داشت که ممکن است هزینه درمانی بیمار بسیار کمتر باشد اما با احراز اتفاق بیماری و ابتلای بیمهگذار پرداخت سرمایه صورت میگیرد.
وی، عنوان کرد: در اجتماع بسیاری از سازمانها، نهادها، موسسههای خیریه و یا حتی بنیاد امور بیماریهای خاص وجود دارند که از بیماران بیماریهای خاص حمایت میکنند و با خانواده و آشنایان این بیماران ارتباط دارند.
درودینیا، اذعان داشت که شرکت بیمه تجارت نو به دنبال آن است که با این شرکتها، موسسات خیریه و بنیادهایی که در این زمینه وجود دارد ارتباط برقرارکند که دراین خصوص اتفاقات خوبی افتاده و چند مورد هم تفاهمنامه انجام شده تا بتوان از این بیماران در راستای کاهش آلام مالی حمایت کرد.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارت نو، یکی از دلایل افزایش بیماریهای خاص تحت پوشش شرکت متبوع خود را مسئولیت اجتماعی خواند و اهداف فروش شرکت، تحقق پرتفوی و توسعه فرهنگ بیمهای در جامعه را از جمله دلایل این اقدام برشمرد.
درودینیا، تصریح کرد: زمانی که فرد در سلامتی کامل به سر میبرد و حادثهای پیش نیامده باید برای تهیه بیمهنامه اقدام کند و این بیمهنامه یک نوع سرمایهگذاری برای آینده نامعلوم است.
درودینیا، گفت: پیشنهاد شرکت بیمه تجارت نو به موسسات گروهها و یا شرکتهای خیریه فعال در جامعه این است که این موضوع را با آغوش باز پذیرا باشند و قبل از بروز بیماری چاره اندیشی نمایند و در راستای فرهنگ سازی بیمه های زندگی با بیمه گرها مشارکت داشته باشند.
وی، توضیح داد: متاسفانه به علت مخدوش بودن فرهنگ بیمهای در سطح جامعه، تفکر موسسات و یا شرکتها این است که بیمه گر برای فروش و منافع خود وارد شده است درحالیکه اینگونه نیست و بهتراست که این تفکر اصلاح شود.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارت نو، اظهارداشت: از بیمه مرکزی ج.ا.ا میخواهیم که این موضوع را فرهنگ سازی نماید و تبلیغاتی که در بالادست و سطوح بالایی انجام شود میتواند تاثیرگذاری بهتری برای آحاد جامعه داشته باشد و آن اعتمادسازی که قرار است پیش بیاید میتواند برای آنها شفافتر بشود.
درودینیا گفت: تلاش بیمه تجارتنو این است که به مسئولیتهای اجتماعی خود جامعه عمل بپوشاند و رسالت اصلی بیمهگری که آرامش بخشی و ایجاد آرامش در آحاد جامعه است را انجام دهد.
وی، افزود: در این راه اگر سطوح بالای مدیریتی به خصوص بیمه مرکزی ج.ا.ا همراه باشند میتوان تفاهم نامههای خوبی را با بنیادها و موسسات خیریه و موسسات نگهداری از بیماران خاص انجام داد تا این موضوع در خانواده این بیماران نهادینه شود زیرا در بسیاری از این بیماریها موضوع وراثت و ژنتیک اهمیت فوق العاده ای دارد و بهتر است که افراد خانواده قبل از ابتلا چاره اندیشی کنند.
رئیس اداره کانالهای توزیع بیمههای زندگی شرکت بیمه تجارت نو، با بیان اینکه آینده روشنی را دراین زمینه میبیند، گفت: این فرهنگ به آرامی در بین مردم و آحاد جامعه درحال شکل گرفتن است و شبکه فروش نیز موضوع رسالت بیمه که آرامش بخشی درآینده است را بیش از همیشه مدنظر قرار خواهند داد.