سخنگوی سپاه پاسداران:

آغاز عملیات توزیع بسته‌های معیشتی در استان‌های مختلف کشور

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۲ میلیون بسته معیشتی برای هر ٣٢ استان کشور تهیه شده است، گفت: از فردا شاهد اجرای عملیات توزیع بسته‌های معیشتی در استان‌های مختلف کشور خواهیم بود.
تصویر آغاز عملیات توزیع بسته‌های معیشتی در استان‌های مختلف کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف امروز در یک نشست خبری گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و فرمانده محبوب و الگوی جوانان امروز هستیم ستاد مردمی که تشکیل شده بود به فضل الهی موفق شدند همه جریانات و پتانسلی‌های مردم درباره چگونگی مکتب حاج قاسم را ارائه کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان همه مردم عزیز و دوستداران حاج قاسم در همه نقاط کشور است.

وی افزود: در طول ۲ سال گذشته که از همه‌گیری ویروس کرونا می‌گذرد سپاه پاسداران در ۱۵ مرحله اقدام به توزیع اقلام کرده است.

وی گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی با بهره‌گیری از همه تجربه و شناختی که در مورد توزیع اقلام اهدایی داشتیم، تلاش کردیم بزرگترین کمک‌ها را انجام دهیم. ۲ میلیون بسته معیشتی برای هر ٣٢ استان کشور تهیه شده است و از فردا شاهد اجرایی شدن عملیات توزیع بسته‌های معیشتی در استان‌های مختلف کشور خواهیم بود.

378312