حجت الاسلام حسین صنعت پور:

مکتب سلیمانی روگرفتی از فرهنگ فاطمی است

حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: مکتب سلیمانی روگرفتی از فرهنگ فاطمی است که مهمترین ویژگی آن فدا شدن در راه ولایت است.
تصویر مکتب سلیمانی روگرفتی از فرهنگ فاطمی است

به گزارش سایت خبری پرسون، در محفل انس با قرآن کریم در امام زاده صالح علیه السلام که با حضور دانشجویان دانشگاه افسری و برخی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: هدف از نزول قرآن کریم ، تدبر و تذکر است و قران کریم ، متذکرشدن و پند پذیری را مخصوص اولوالالباب دانسته و نشان نخبگی انسان می داند.

ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت شهادت حضرت زهراعلیهاالسلام خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا علیها السلام مظهر عشق به خدای متعال و قرآن کریم ،عشق به رهبر و عشق به مردم بود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سپهبد شهید سلیمانی گفت: مکتب سلیمانی، رو گرفتی از فرهنگ فاطمی است که مهمترین ویژگی آن فدا شدن در راه ولایت است.

حجت الاسلام صنعت پور با اشاره به سالروز نهم دی ماه افزود: دشمن ولایت فقیه را بزرگترین مانع در برابر مطامع و منافع خود دانسته و میداند ، لذا ثقل حملاتش به همین سوست و فلش فتنه و فتنه گران نیز سمت ولایت بود.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: ارتش ما مزین به سلاح و صلاح است، و پیوند وثیقی با قرآن و عترت دارد و همین برای او مایه افتخار و اقتدار است.

378042