«احوالپرسی» پنج شنبه های تلویزیون

برنامه جدید مفرح و شاد خانوادگی «احوالپرسی» پنج شنبه هرهفته روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
تصویر «احوالپرسی» پنج شنبه های تلویزیون

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «احوالپرسی» برنامه جدید مفرح و شاد خانوادگی که مدتی است بر روی آنتن شبکه دو سیما قرار گرفته است.

سیدجواد سیدمحسنی تهیه‌کننده برنامه «احواپرسی» درباره حال و هوای این برنامه گفت: از آنجایی که مردم یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های شان که همان وقت و زمان است در اختیار قاب تلویزیون می‌گذارند، تصمیم گرفتیم در شرایطی که کرونا با خانه نشینی‌های اجباری برای هموطنان عزیز، ناراحتی‌هایی را به وجود آورده است، برنامه‌ای را تقدیم نگاه مخاطبان کنیم تا بتواند کمی حال و احوالشان را تغییر دهد و لحظاتی به دور از دغدغه‌های روزمره، دلشان شاد شود.

تهیه کننده «احوالپرسی» خاطرنشان کرد: در این برنامه به دنبال «حال دل خوب» هستیم و از هنرمندان و خوانندگان شناخته شده و محبوب کشورمان دعوت می‌کنیم که از خاطرات و حال خوب صحبت کنند. خانواده و تحکیم روابط خانوادگی یکی از محورهای مهم و کلیدی گفت و گوهای این بخش را تشکیل می‌دهد و سعی کردیم در این بخش گفت و گو با مهمان بیش‌تر از عزیزانی که متاهل و دارای فرزند هستند دعوت کنیم.

سیدمحسنی که پیش از این کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی «یه عصر طلایی»، «تازه‌های ترافیکی» و «فرمول یک» را انجام داده است، تصریح کرد: در «احوالپرسی» همچنین درباره مسائل مختلف اجتماعی و زیست محیطی هم گپ و گفتی با مهمانان برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های این برنامه حضور عروسکی به نام «سلیم خاطرخواه» است که شغل وی راننده است و حرف دل مردم را به زبان طنز می‌زند. ما برای حرفه این کاراکتر سعی کردیم شغل یک نفر از آحاد جامعه را انتخاب کنیم که به مردم نزدیک‌تر است و حرف دل مردم و حتی گلایه‌ها را به زبان طنز بیان می‌کند.

پیمان قریب‌پناه، گوینده رادیو به عروسک «سلیم خاطرخواه» جان بخشیده و بخشی از محتوای نقادانه و فرح‌بخش برنامه به مدد صداپیشگی او میسر شده است.

سیدمحسنی ادامه داد: در یکی از بخش‌های برنامه، مسابقه‌ای با حضور کیوان روشن‌پژوه مجری برنامه برگزار می‌شود و به برگزیدگان که از بین تماشگران حاضر در استودیو انتخاب می‌شود، جوایزی اهدا خواهد شد.

«احوالپرسی» در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده و هر پنج شنبه بعد از خبر ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه مهمان ببیندگان تلویزیون است. ندا غفاری کارگردان برنامه است و سارا کنعانی نیز سردبیری و نویسندگی را به عهده دارد.

378008