لزوم بازنگری در بودجه شهرداری

رئیس شورای شهر درباره اینکه امکان بازنگری در بودجه شهرداری وجود دارد یا خیر اظهار داشت: امکان بازنگری وجود دارد البته برخی احکام آن ارتباطی به بودجه ندارد بلکه حکم است و این موارد قابل اصلاح است.
تصویر لزوم بازنگری در بودجه شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران، درباره جلسه اخیر اعضای شورای شهر تهران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نمی توان درباره خروجی این جلسات صحبت کرد اما امیدواریم به نتایج خوبی منجر شود. اما به طورکلی نشست خوبی با رئیس مجلس و نمایندگان مجلس در موضوع بودجه داشتیم.

وی افزود: با فراکسیون شهری نیز امشب و با دو کمیسیون دیگر نیز ۴شنبه و شنبه آینده جلسه خواهیم داشت تا بتوانیم برای مسائل شهری، شهرداری ها و شهر تهران کار مثبتی انجام دهیم تا نسبت به سال آینده به عقب تر باز نگردیم.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که امکان بازنگری در بودجه شهرداری وجود دارد یا خیر اظهار داشت: امکان بازنگری وجود دارد البته برخی احکام آن ارتباطی به بودجه ندارد بلکه حکم است و این موارد قابل اصلاح است. درباره مواردی از جمله کمک به مترو و غیره نیز صحبت شده و درباره محل تامین آن ها به نتایج خوبی رسیدیم.

چمران درخصوص اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی نیز تصریح کرد: در صورتی که درآمد شهرداری در این زمینه تامین شود، بدون تردید این رقم برای حمل و نقل هزینه می شود.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که این اعتبار برای اورهال یا خرید تجهیزات مترو مصرف خواهد شد، بیان کرد: برای هر موردی که نیاز باشد مصرف می شود اما ابتدا باید برنامه آن را تحویل بدهند و برای نحوه هزینه کرد آن به شورا گزارش دهند.

منبع: مهر

377663