انتصاب مشاوران "امور اجتماعی" و "زنان" وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی احکامی "مشاور امور اجتماعی" و "مشاور امور زنان" را منصوب کرد.
تصویر انتصاب مشاوران "امور اجتماعی" و "زنان" وزیر بهداشت

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، مهندس رضا محمودی لموکی را به عنوان مشاور خود در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین سلامت و مشارکت‌های مردمی منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای مهندس رضا محمودی لموکی

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور اینجانب در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین سلامت و مشارکت های مردمی" منصوب می‌ شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

مشاور وزیر بهداشت در امور زنان منصوب شد

وزیر بهداشت همچنین طی حکم دیگری دکتر مونا زینالو را به عنوان مشاور خود در امور زنان منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر مونا زینالو

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران

باسلام؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده سرکارعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "مشاور اینجانب در امور زنان" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

منبع: تسنیم

377229