این فوتبال نیست سیرک است؛

حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال درباره پرسپولیس و سپاهان

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی فدراسیون فوتبال برای قانونی که خودش وضع کرده احترام قائل نیست و آن را نقض می‌کند دیگر باید فاتحه فوتبال را خواند.
تصویر حرف های جنجالی پیشکسوت استقلال درباره پرسپولیس و سپاهان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره ماجرای برگرداندن امتیازات کسب شده از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و اتفاقات ساعت‌های اخیر اظهار داشت: وقتی فدراسیون فوتبال برای قانونی که خودش وضع کرده احترام قائل نیست و آن را نقض می‌کند دیگر باید فاتحه فوتبال را خواند.

وی افزود: این دیگر فوتبال نیست بلکه سیرک است. سیرکی که هر کس در آن هر توانایی دارد نمایش می‌دهد تا بتواند مخاطب را جذب کند. این نیست که کسی طبق قانون و با مقررات مشخص بخواهد با دیگران رقابت کند. وقتی هر کسی با هر هزینه ای دلش می‌خواهد بازیکن می‌گیرد و هر چقدر دوست داشته باشد خرج می‌کند قطعاً دیگر نمی‌توان به آنجا فدراسیونی قانون مدار گفت.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال با این اقدامش رسماً سر استقلال را برید و شمشیرش را برای این باشگاه و هوادارانش از رو بست. شما باید بزنید از امروز به بعد با میلیون‌ها هوا داره استقلال طرف هستید که خودتان را با آنها در انداختید آن هم برای حمایت از دو باشگاه دیگر.

نوری ادامه داد: به جای این همه برنامه اجرا کردند و همان که گفتم راه انداختن سیرک قانون مداری و قانون وضع کردن برای رعایت سقف قرارداد بازیکنان و هزینه‌های یک باشگاه از اول می‌آمدید لیگ را تعطیل و تحریم می‌کردید تا دو باشگاه محبوبتان قهرمان شوند.

نوری تاکید کرد: تا به حال ضعیف‌کشی و ناجوانمردی را به این وضوح ندیده بودیم که امروز داریم می‌بینیم. مسئولان فدراسیون فوتبال با وقاحت هرچه تمام‌تر از رعایت سقف و مجازات تیم‌ها حرف زدند وقتی استقلال همه شرایط قانونی وضع شده را انجام داد آن وقت آمدند به تیم‌هایی که تخلف کردند تخفیف دادند. این عین ناعدالتی و ناجوانمردی است.

پیشکسوت استقلال گفت: واقعا چطور روییتان شد چنین حکمی را در خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار بدهید وقتی در تابستان امسال آن همه بگیر و ببند راه انداختید و تهدید کردید که کسی حق ندارد از سقف هزینه‌های تعیین شده رد شود؟ آیا این است روش جدیدتان برای مقابله با قدرت باشگاه استقلال؟ وقتی دیدید در زمین حریف این باشگاه نمی‌شوید تصمیم گرفتید دست رفقایتان را باز بگذارید تا هر بازیکنی خواستند بگیرند اما استقلال نه؟ شما دیگر چه جور انسان‌هایی هستید!

منبع: خبرورزشی

573713