با اشاره به واکسیناسیون گسترده مردم؛

وقتی تیر غرب و غربگرایان داخلی به سنگ می خورد!

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد:خوشحالی‌ دشمنان از فشار بر ملت ایران و رنج مردم ما با واکسیناسیون گسترده مردم به ناراحتی تبدیل شد و این موضوع را به خوبی خودشان وحتی پادوهایشان در داخل کشور را با رفتارشان نشان دادند.
تصویر وقتی تیر غرب و غربگرایان داخلی به سنگ می خورد!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمنان ما از رنج ملت ایران لذت می‌برند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هر وقت مشکلی در مسائل اجتماعی، مسئله آب و ... پیش آمده، دشمنان ما سعی داشتند با بزرگنمایی آن مشکل خاص، وجود این مشکل را نتیجه ناکارآمدی نظام معرفی کنند.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار خود به خوبی توانست بیماری کرونا را کنترل کند و با عرضه واکسن چه با تولید و چه از طریق واردات این بحران را مدیریت کرد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این موفقیت در کشور ما ناخشنودی دشمنانمان را رقم زده که این ناخشنودی به وضوح در رفتار آنها مشخص است و حتی پادوهای آنها در داخل کشور با رفتارهایشان این ناخشنودی را نشان می‌دهند.

جوکار خاطرنشان کرد: خوشحالی‌های دشمنان از فشار بر ملت ایران و رنج مردم ما با واکسیناسیون گسترده مردم به ناراحتی تبدیل شده که این موضوع به خوبی در رفتارهای آن مشخص است.

وی افزود: هر جا که ما قوی ظاهر شده و در عرصه حاضر شده ایم و کار علمی و تولید فناوری داشته‌ایم، دشمنان ما کوتاه آمده‌اند. در بحث هسته‌ای، در بحث سلول‌های بنیادی، در بحث تولید موشک‌های نقطه‌زن هوشمند و به بن‌بست کشیدن امریکا در مسال منطقه‌ای همگی نقاط قوت ما بوده و هست.

جوکار اظهار داشت: امریکا و غرب درصددند تا دستاوردهای کشور ایران را ناچیز بشمارند در صورتی که این پیشرفت ما کاملاً اساسی و زیربنایی است که در حوزه علم و فناوری شاهد آن هستیم.

منبع : فارس

376434