همزمان با بیست و ششمین سالگرد تاسیس پست بانک ایران؛

از 3 دستاورد و پروژه جدید پست بانک رونمایی شد

مدیر عامل پست بانک ایران از رونمایی سه دستاورد و پروژه جدید همزمان با بیست و ششمین سالگرد تاسیس بانک خبر داد و گفت: اقدامات و پروژه‌‌های جدید پست بانک ایران شامل؛ رونمایی از نشان و لوگو جدید، تجهیز ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها و گلنگ‌زنی آغاز احداث ساختمان جدید است.
تصویر از 3  دستاورد و پروژه جدید پست بانک رونمایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با اعلام این مطلب افزود: همزمان با بیست و ششمین سالگرد فعالیت بانک، کلنگ زنی احداث ساختمان جدید بانک که متناسب با برندینگ و جایگاه فعلی بانک است نیز آغاز می‌شود.

● مدیر عامل پست بانک ایران رونمایی از ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها را بخشی دیگری از برنامه‌های این روز اعلام کرد و گفت: با توجه به ماموریت‌های بانک، نیاز جدی به نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها احساس می‌شد و شرایط کنونی بانک، عبور از زیان‌دهی و سودآروی پیاپی این فرصت را فراهم کرد تا ناوگان حمل و نقل بانک در سراسر کشور تجدید و نوسازی شود.

● شیری با اشاره به اینکه پست بانک ایران توانسته است با سودآوری و جبران زیان‌دهی چند سال گذشته، جایگاه خود را در بین رقبای بانکی 9 پله ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: پست بانک ایران در چند روز گذشته با تصویب افزایش سرمایه در مجمع عمومی فوق‌العاده، گام بزرگی برای تثبیت موفقیت های خود در بازار مالی کشور برداشته است.

● وی با بیان اینکه پست بانک ایران با حضور در روستاها، فضای جدیدی را برای فرصت‌های متنوع آینده در پیش‌روی خود دارد که هیچ رقیبی به آنجا وارد نمی‌شود، تصریح کرد: با رویکرد توسعه بانکداری دیجیتال برنامه‌های قابل اجرایی را در سال‌جاری برای حضور در روستاها طراحی کرده‌‌ایم که نیازهای مشتریان را تامین نماید.

376231