به گزارش سایت خبری پرسون، کلیه واحدهای این بانک اعم از شعبهها و واحدهای ستادی (به جز شعبههای کیش و قشم)، از تاریخ 14 اردیبهشت سال 1401 ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 14 و روزهای پنجشنبه از ساعت 07:30 الی 12:30 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان هستند.
هممیهنان گرامی میتوانند با بهرهمندی از خدمات بانکداریالکترونیک اعم از بانکداریمجازی، همراه بانک پاسارگاد، پیپاد، ویپاد، تلفن بانک و سامانه #720* خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری دریافت فرمایند.
مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm بهصورت شبانهروزی آمادهی پاسخگویی به سؤالات هموطنان هستند.