ارشادی در واکنش به قطعنامه ضدایرانی در سازمان ملل؛

حامیان این قطعنامه، درپی کسب امتیاز و استفاده ابزاری از حقوق بشراند!

سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد گفت: بررسی فهرست حامیان قطعنامه بیانگر آن است که حامیان اصلی نژادپرستی، اشغالگری گردهم آمده اند تا دیگران را به رعایت حقوق بشر موعظه کنند.
تصویر حامیان این قطعنامه، درپی کسب امتیاز و استفاده ابزاری از حقوق بشراند!

به گزارش سایت خبری پرسون، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری در سازمان ملل گفت: ۱۰۰ کشور با این قطعنامه همراهی نکردند و به نظر می‌رسد، زمان آن رسیده است نمایندگان این کشورها به قهرمانان خودخوانده حقوق بشری که از طریق اعمال نفوذ، فریب‌کاری و ارائه اطلاعات نادرست به دنبال سلب آزادی کشورهای مستقل هستند، اعتراض کنند.

ارشادی افزود: بررسی فهرست حامیان اصلی قطعنامه مانند: کانادا، ایالات متحده آمریکا، رژیم کودک‌کش اسرائیل و برخی کشورهای غربی، بیانگر این واقعیت است که حامیان اصلی نژادپرستی، اشغالگری و آنانی که مرتکب قتل‌های فجیع بومیان هستند، گردهم آمده اند تا دیگران را به رعایت حقوق بشر موعظه کنند.

وی ادامه داد: ممکن است غرب در مقابل جنایات هولناک کانادا سکوت اختیار کند، اما تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد که در سرزمین به اصطلاح آزادگان، هزاران کودک بومی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند، به قتل رسیده‌اند و اجساد آنان یافت شده است.

سفیر کشورمان در سازمان ملل اضافه کرد: حامیان این قطعنامه، بیشتر علاقه‌مند به کسب امتیاز و استفاده ابزاری از حقوق بشر هستند و چنین قطعنامه‌هایی نیز توصیه‌ای است.

منبع : مهر

375963