اظهار نظر بازیگر «بچه مهندس» درباره «قهرمانِ» فرهادی

روزبه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون نظر خود را درباره فیلم «قهرمان» چنین گفت.
تصویر اظهار نظر بازیگر «بچه مهندس» درباره «قهرمانِ» فرهادی

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، از طرف ایران به اسکار ارسال شده و در اکران داخلی هم مورد استقبال قرار گرفته است.

روزبه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون درباره ارسال فیلم «قهرمان» به اسکار می‌گوید: «به هر حال بین اهالی سینما که اهل فن هستند، تصمیم می‌گیرند فیلمی را برای اسکار انتخاب کنند و از آن‌جا که آقای فرهادی تاکنون افتخارآفرینی زیادی برای کشورمان انجام داده و همیشه سینماگران جهان منتظر تماشای آثار آقای فرهادی هستند، چه انتخابی بهتر از فیلم «قهرمان». در هر حال سال‌هاست به واسطه حضور بزرگانی چون عباس کیارستمی، بهمن فرمان‌آرا و ناصر تقوایی، توجه جهان به سینمای ایران جلب شده است. به این موضوع می‌توان به عنوان یک ارزش نگاه کرد.»

این بازیگر سینما درباره پتانسیل «دشت خاموش» و «جاده خاکی» برای دیده شدن در اسکار هم توضیح می‌دهد: «اگر موفقیتی که فرد به‌دست می‌آورد حاصل توانایی شخصی‌اش باشد هم، باز آن را برای خود می‌دانیم در واقع موفقیت «قهرمان» موفقیت همه ماست و من برای ایشان احترام قائلم. ضمن این‌که فیلم‌های «دشت خاموش» (احمد بهرامی) و «جاده خاکی» (پناه پناهی) را هم دیده‌ام و به نظرم کاملاً پتانسیل آن‌را داشتند تا در مراسم اسکار دیده شوند و چه بسا مورد تقدیر قرار گیرند. با این حال تصمیم نهایی را هیأت کارشناسی انجام داد تا در نهایت «قهرمان» راهی اسکار شود.»

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

375447