۲۰۲۲ سال موفقیت بیت کوین خواهد بود

نرخ بیت کوین از دو هفته گذشته مدام در مدار نزولی قرار گرفته است اما امروز نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز قبل ۱.۰۲ درصد بالا رفته و به مرز ۴۸ هزار و ۸۹۶ رسیده است
تصویر ۲۰۲۲ سال موفقیت بیت کوین خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، نرخ بیت کوین از دو هفته گذشته مدام در مدار نزولی قرار گرفته است و سرانجام به کانال ۴۰ هزار دلاری رسید. قیمت بیت کوین همچنان نوسانی است و زیر محدوده ۵۰ هزار دلاری قرار دارد. نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز قبل ۱.۰۲ درصد بالا رفته و به مرز ۴۸ هزار و ۸۹۶ رسیده است و از اوج تاریخی ۶۹ هزار دلاری در ماه گذشته بسیار فاصله گرفته است.

صعود مجدد اتریوم به سطح ۴۰۰۰ دلار

اتریوم رمزارز دوم بازار که چند روز پیش به بالای ۴۴۰۰ دلار رسید، تحت تاثیر افت بیت کوین و همچنین احساسات منفی حاکم بر بازار برای مدت کوتاهی به زیر ۴۰۰۰ دلار کشیده شد. اگرچه اکنون بالاتر از محدوده ۴ هزار دلار قرار دارد. قیمت اتریوم در این لحظه با افت ۰.۱۹ درصدی به ۴۰۱۱ دلار رسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی افت ۴.۷۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

بایننس کوین که اخیراً با قیمتی بالاتر از ۶۰۰ دلار معامله می‌شد، با روند نوسانی هم اکنون با افزایش ۱.۸۱ درصدی دیگر در مقیاس روزانه، به ۵۶۳ دلار رسیده است. سولانا ۱.۸۲ درصد افت، کاردانو ۴.۷۱ درصد رشد، دوج کوین ۰.۵۹ درصد افت، اوالانچ ۰.۰۷ درصد رشد، و شیبا اینو ۰.۱۷ درصد رشد کرده اند.

۲۰۲۲ سال موفقیت بیت کوین و طلا خواهد بود

مک‌گلون تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ، انتظار دارد که ۲۰۲۲ سال موفقی برای بیت کوین و طلا باشد. او گفته است که قیمت بیت کوین در سال آینده میلادی به ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید و طلا نیز با قیمت ۲،۰۰۰ دلار معامله خواهد شد.

بااین حال مک‌گلون پیش‌بینی کرده است که فعالیت‌های مرتبط با کاهش تورمی در سال آینده به نتیجه خواهند رسید و گسترش تورم در سراسر جهان متوقف خواهد شد. این فرایند می‌تواند به بیت کوین کمک کند تا در مسیر رسیدن به قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار، به نقطه عطف قابل‌توجهی دست پیدا کند. به گفته مک‌گلون، همین عوامل سبب می‌شوند تا طلا به ۲،۰۰۰ دلار و نفت به ۵۰ دلار برسد.

معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۱

۱- بیت کوین یا BTC در حالی که ۵ سال پیش، شما می‌توانستید با ۵۰۰ دلار، یک بیت کوین خریداری کنید، تا ۳۰ ام نوامبر ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین به حدود ۵۷ هزار دلار رسید. این رشدی نزدیک به ۱۱۴۰۰ درصد را نشان می‌دهد.

۲-اتریوم به دلیل کاربرد‌های خاصی که دارد، به عنوان یکی از ارزشمندترین رمزارز‌ها شناخته می‌شود در طی ۵ سال، قیمت آن از حدود ۱۱ دلار به بیش از ۴۷۰۰ دلار رسیده و ضریب رشدی نزدیک به ۴۲۰۰۰ درصد دارد.

۳- بایننس کوین یکی از ارز‌های دیجیتالیست که می‌توانید از آن برای تجارت و پرداخت کارمزد در بایننس به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های جهان استفاده کنید. قیمت این رمزارز در سال ۲۰۱۷ میلادی معادل ۰.۱۰ دلار بود که تا ۳۰ ام نوامبر ۲۰۲۱، به بیش از ۶۲۸ دلار افزایش یافت. این افزایش نرخ، رشدی نزدیک به ۶۲۷۰۰۰ درصد را نشان می‌دهد.

۴-ارز دیجیتال تتر برخلاف برخی دیگر از انواع ارز‌های دیجیتال، تتر یک استیبل کوین است، به این معنی که توسط ارز‌های فیات مانند دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و هر تتر ارزشی معادل یک دلار دارد

۵. ارز دیجیتال سولانا (SOL) هنگامی که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، قیمت SOL چیزی در حدود ۰.۷۷ دلار بود. تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱، قیمت آن تقریبا به چیزی نزدیک به ۲۱۳.۴۲ دلار رسید که افزایشی بیش از ۲۶۵۰۰ درصد را نشان می‌دهد.

۶. کاردانو (ADA) توکن کاردانو در مقایسه با سایر ارز‌های دیجیتال بزرگ، رشد نسبتا کمی داشته است. در سال ۲۰۱۷ میلادی، قیمت هر ADA معادل ۰.۰۲ دلار بود. ۳۰ ام نوامبر ۲۰۲۱، قیمت آن به ۱.۵۷ دلار رسید که افزایشی نزدیک به ۷۸۵۰ درصد را نشان می‌دهد.

۷. ارز دیجیتال XRP در ابتدای سال ۲۰۱۷، قیمت این ارز دیجیتال معادل ۰.۰۰۶ دلار بود. در ۳۰ ام نوامبر ۲۰۲۱، نیز قیمت آن به ۱.۰۰ دلار رسید که افزایشی نزدیک به ۱۶۶۶۶ درصد را نشان می‌داد.

۸. ارز دیجیتال دلار کوین (USDC) این ارز دیجیتال نیز مانند تتر، یک استیبل کوین است که به وسیله دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و نسبت ۱ به ۱ با آن دارد. USDC برر و شما می‌توانید از آن در تراکنش‌های بین المللی استفاده کنید.

۹. ارز دیجیتال پولکادات (DOT) در فاصله سپتامبر ۲۰۲۰ تا ۳۰ ام نوامبر ۲۰۲۱، قیمت این ارز دیجیتال نزدیک به ۱۳۰۰ درصد از ۲.۹۳ دلار به ۳۸.۶۱ دلار افزایش یافته است.

۱۰. دوج کوین به لطف افراد مشهور و میلیاردرهایی، چون ایلان ماسک، دوج کوین همیشه در صدر اخبار داغ دنیای ارز‌های دیجیتال قرار داشته است . قیمت دوج کوین در سال ۲۰۱۷ میلادی، معادل ۰.۰۰۰۲ دلار بود که در ۳۰ ام نوامبر ۲۰۲۱، به ۰.۲۲ دلار رسید. این افزایشی نزدیک به ۱۱۰۰۰۰ درصد را نشان می‌دهد.

منبع: گسترش نیوز

375267