موتورسواری «هومن حاجی‌عبداللهی» در یک سریال کمدی

هومن حاجی عبداللهی اکنون مشغول بازی در سریال طنز «خوشنام» است.
تصویر موتورسواری «هومن حاجی‌عبداللهی» در یک سریال کمدی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی‌اش نوشته شده بود و این روزها توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دارای قصه‌های جدیدی شده است که این اکنون تصویربرداری‌اش در خیابان‌های تهران ادامه دارد.

سریال «خوشنام» با محوریت اخلاق و خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست.

احمد زالی، تهیه‌کننده سریال خبر از آغار بازی مهرداد ضیایی داد و افزود: هنوز ممکن است با توجه به پیشرفت قصه و موقعیت هایی که قرار است به کار اضافه شود، کار انتخاب بازیگر در خوشنام ادامه داشته باشد.

وی درباره زمان پخش خوشنام گفت: مدیران سیما هنوز تصمیمی برای زمان پخش سریال نگرفتند اما طبق برنامه ریزی، کار تصویربرداری پروژه پیش می رود و اخیرا مریم سرمدی و مهرداد ضیایی هم بازی شان در سریال آغاز شده است.

زالی بیان کرد: برای مدت کوتاهی از لوکیشن خانه حمید لولایی، خارج شدیم و سکانس های خارجی را با بازی هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی‌زاده و مهرداد ضیایی در خیابان های مختلف تهران را ادامه می دهیم.

در خلاصه داستان سریال خوشنام می‌خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، مریم سرمدی، محمدرضا داوود نژاد، کریم قربانی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی و دلارام ترکی از بازیگران این مجموعه طنز هستند.

375217