عملکرد ارزی شعب پست بانک منطقه غرب تهران و شعبه مستقل شهید مطهری بررسی شد

عملکرد ارزی شعب پست بانک منطقه غرب استان تهران و شعبه مستقل شهید مطهری، شنبه بیستم آذرماه سال جاری درمحل سرپرستی غرب استان تهران برگزار شد.
تصویر عملکرد ارزی شعب پست بانک منطقه غرب تهران و شعبه مستقل شهید مطهری بررسی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، عملکرد ارزی شعب پست بانک منطقه غرب استان تهران و شعبه مستقل شهید مطهری با حضور سید اصغر جلیلی نیا معاون اعتباری و بین الملل مدیرعامل، مجتبی حقی رییس اداره کل امور بین الملل، معاونین وی، اکبر غلامی مدیرشعب این منطقه، معاونین وی و روسا و مسئولان دوایر ارزی شعب ارزی و همچنین معاون ارزی شعبه مستقل مطهری، شنبه بیستم آذرماه سال جاری درمحل سرپرستی غرب استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، غلامی ضمن قدردانی از معاون مدیرعامل و دیگر مسئولان حوزه بین الملل برای برگزاری این جلسه، گزارشی از عملکرد منطقه به ویژه حوزه ارزی در شعب ملاصدرا، فردوسی، میرزای شیرازی، ایران خودرو و ونک ارائه و ابراز امیدواری کرد که عملکرد منطقه بیش از پیش بهبود خواهد یافت.

جلیلی نیا نیز ضمن تشکر از عملکرد شعبه مستقل و منطقه غرب استان تهران، با ارزیابی وضعیت خدمات ارزی شعب منطقه خواستار ارتقای خدمات ارزی همانند جایگاه منطقه در جذب منابع ریالی و بهبود عملکرد، تحقق هدف ارزی تعیین شده و استفاده از ظرفیت های بانک شد.

همچنین حقی در این جلسه، گزارش عملکرد ارزی شعب مذکور را به تفکیک ارائه و با ارزیابی مثبت از روند ارایه خدمات ارزی منطقه غرب و شعبه مستقل، بر تدوام رشد، افزایش سهم حوالجات ارزی با ارز بانکی و افزایش تعداد مشتریان ارزی تاکید کرد.

شایان ذکر است: در ادامه این جلسه، روسای شعب و مسئولان دوایر ارزی شعب به بیان اقدامات و برنامه های ارزی پرداخته و در حین بیان موارد، معاون اعتباری و بین الملل و رییس اداره کل اموربین الملل و معاونین وی، رهنمودها و راهکارهای لازم را بیان داشتند.

375153