بادامچیان با اشاره به مذاکرات وین؛

غرب بداند؛ این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست/ آمریکا چاره ای جز لغو تحریم‌ها ندارد!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی باید بدانند با دولت جدیدی در ایران با بینش و روش‌های نوین روبرو هستند و طرف غربی چاره ای جز اینکه که به تعهدات خود عمل کند و لغو تحریم‌ها ندارد .
تصویر غرب بداند؛ این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست/  آمریکا چاره ای جز لغو تحریم‌ها ندارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی با اشاره به سیزدهمین مجمع عمومی این حزب، اظهار کرد: در این مجمع عمومی که پنج شنبه ۱۸ آذر در قم برگزار خواهد شد، عملکرد سه ساله اخیر حزب و نیز ارزیابی از وضعیت جاری کشور، منطقه و جهان ارائه خواهد شد.

وی افزود: بررسی خط مشی سه سال آینده حزب و انتخاب ۳۵ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل دوره آینده شورای مرکزی با رای نمایندگان حزب از سراسر کشور از دیگر برنامه‌های سیزدهمین مجمع عمومی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: حرکت انقلابی و سامان یابی کشور و ملت با حزب اسلامی پاک و توانمند میسر است و امام خمینی (ره) در اردیبهشت ۱۳۴۲ نظر به تاسیس موتلفه اسلامی دادند، این تشکل اسلامی در طول ۵۸ سال گذشته، در خدمت اسلام، امام (ره) و ولی امر مسلمین و ایران کارنامه ای پرافتخار همراه با پاکی و سلامت مالی و اخلاقی داشته و این مسیر نورانی را در گام دوم انقلاب اسلامی با اقتدار و انسجام بیشتر ادامه خواهد داد.

بادامچیان تصریح کرد: ما معتقدیم که حل مشکلات کشور و راه پیشرفت و تعالی بهتر با دولت و مجلس حزبی پاک و خدامحور که در خدمت ملت و در خط اصیل ولایت و امامت است و تجربه آموخته و از امتحانات موفق بیرون آمده میسر است و بر این اساس در شکل دهی و تکامل حزب موتلفه اسلامی در دوره آینده همه نوع تلاش و کوشش را خواهیم داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره مذاکرات وین گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی باید بدانند با دولت جدیدی در ایران با بینش و روش‌های نوین روبرو هستند که قاطع و استوار راه بی نیازی از غربی ها در پیش گرفته و طرف غربی چاره ای جز این ندارد که به تعهدات خود عمل کند و تحریم‌ها را لغو نماید و با کنار گذاشتن تفکرات متکبرانه به حقوق حقه و مسلم ایران احترام بگذارد.

بادامچیان همچنین درباره بودجه ۱۴۰۱ کل کشور گفت: ما طی سال های اخیر حرف های اساسی در خصوص ضرورت بازنگری در بودجه را گفته و نوشته ایم و معتقدیم می توان بودجه را بدون کسری های آشکار و پنهان تهیه کرد.

وی ادامه داد: با برآورد درآمدهای واقعی دولت، منظم کردن هزینه ها و ردیف‌های آنها، صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از ریخت و پاش ها و حقوق‌های نجومی و سوء استفاده‌ها، پیدا کردن راه‌های درآمدی جدید مانند فروش اموال اضافی دولت که بسیاری از آنها بی حاصل مانده و خود برای دولت هزینه ساز شده اند و یا اموال تملیکی که گرفتار پیچ و خم‌های اداری زاید شده اند می توان نسبت به مدیریت بودجه گام برداشت.

وی تصریح کرد: با تنظیم بودجه صحیح و جامع، بی انضباطی ها، بدون برنامه بودن ها و حتی ناراضی تراشی ها کاهش جدی خواهد یافت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد: کارنامه ۱۰۰ روزه دولت آیت‌الله رئیسی کارنامه ای قابل قبول و موجب تقدیر در برخی موارد است و امید و اعتماد مردم را افزایش داده است.

وی اظهار امیدواری کرد با استفاده از روش‌ها و برنامه‌های دلسوزان انقلاب اسلامی، مشکلات باقی مانده به ویژه گرانی‌های بلاجهت در کالاهای اساسی و نیازهای خانواده ها رفع شوند.

بادامچیان تصریح کرد: در چنین شرایطی وظیفه همگان حمایت و همراهی با دولت و مسئولان دیگری است که تلاش می کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با طلب علو درجات برای شهدای استان پرافتخار ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیام شهیدان به مسئولان و مردم، اتحاد و احساس مسئولیت بیشتر است.

وی تاکید کرد: همه باید با احساس مسئولیت در هر زمینه و جایگاه در کنار هم و با هم باشیم تا برکات و عنایات الهی بر ملت، کشور و امت اسلامی فرو بریزد.

بادامچیان در پایان با گرامیداشت یاد شهیدآیت الله مدرس و شهید میرزا کوچک جنگلی گفت: هدف این شهیدان و مجاهدان راه خدا، استقلال، آزادی و بهره‌مندی ملت از ثروت های ملی و رهایی از نفوذ و سلطه استعمارگران بود.

منبع : ایسنا

374297