ترافیک کنسرت‌ها در جزیره کیش

تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در ادامه رونق گرفتن کنسرت‌ها اقدام به برگزاری اجراهای زنده در برخی از شهرهای کشور از جمله جزیره کیش کردند و این درحالی است که انتظار می‌رود چراغ سالن‌های کنسرت پایتخت نیز به زودی روشن شود.
تصویر ترافیک کنسرت‌ها در جزیره کیش

به گزارش سایت خبری پرسون، در واپسین روزهای پاییز ۱۴۰۰ تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان کنسرت های خود را در برخی از شهرستان ها برگزار می کنند اما در این میان جزیره کیش، پر ترافیک ترین محل برای حضور خوانندگان پاپ است.

قیمت کنسرت های کیش

پیگیری های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که نیمه دوم آذرماه جاری، جزیره کیش روزهای شلوغی را در برگزاری کنسرت ها تجربه خواهد کرد. به عنوان مثال، مسعود صادقلو ۱۸ آذرماه کنسرت خود را با قیمت های ۱۸۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، علیرضا طلیسچی ۱۷ آذرماه با قیمت ۱۸۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، آرون افشار ۱۷ آذرماه با قیمت ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، بابک جهانبخش ۱۶ آذرماه با قیمت ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، بهنام بانی ۱۴ آذرماه با قیمت ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، رضا بهرام ۱۴ آذرماه با قیمت ۱۸۰ تا ۴۵۰ هزار تومان و اشکان خدابنده با نام هنری «اشوان» نیز ۱۹ آذرماه با قیمت ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان کنسرت خود را در کیش برگزار می کنند.

در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، همراه داشتن کارت واکسن و ماسک در کنسرت های جزیره کیش الزامی اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، بهنام بانی علاوه بر کیش، میهمان تبریزی ها می شود و از ۱۷ آذرماه کنسرت خود را در این شهر با بلیت های ۱۲۰ تا ۱۸۰ هزار تومان برگزار می کند. برای حضور در این کنسرت، همراه داشتن ماسک و دستکش الزامی است.

کنسرت علیرضا قربانی در خارج از ایران

علیرضا قربانی نیز در حساب کاربری اینستاگرام خود از برگزاری کنسرت با نام با من بخوان خبر داد و نوشت: بعد از مدت‌های طولانی فرصتی دست داد تا بتوانیم تور کنسرت‌های با من بخوان را در خارج از ایران به روی صحنه ببریم. همانطور که مطلع هستید، ما در حال اجرای این پروژه در تهران بودیم که متاسفانه همه گیری این بیماری در ایران و تمام جهان شروع شد و برنامه‌های هنری تا کنون به تعویق افتادند.

در ادامه این پیام قربانی به مخاطبانش آمده است: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود تعداد برنامه‌های بیشتری در این سری از کنسرت‌ها داشته باشیم که متاسفانه به خاطر شرایط غیر قابل پیش‌بینی به وجودآمده اخیر بیشتر این کنسرت‌ها لغو یا به تاخیر افتاده‌اند. بنابراین فعلا این فرصت را مغتنم می‌دانیم که در تاریخ ۱۱ دسامبر در اشتوتگارت آلمان و ۱۶ دسامبر در ژنو سوییس میزبان شما هنردوستان باشیم.

سایت های رسمی تهیه بلیط نیز از برگزاری کنسرت رضا صادقی در ترکیه خبر داده اند که چهار دی ماه برگزار می شود. قیمت این کنسرت از ۱۰۰ لیر آغاز می شود و گرانترین بلیت نیز هزار و ۳۰۰ لیر تعیین شده است.

کنسرت دور دنیا

رضا بهرام، خواننده پاپ و پر طرفدار ایرانی نیز این روزها در حال برگزاری کنسرت خود دور دنیا است و در حساب کاربری اینستاگرامش از برگزاری اجراهای زنده در کشورهای نروژ و دانمارک در ماه های آذر و دی خبر داده است.

شرط ارایه مجوز به کنسرت ها

پیگیری های خبرنگار ایرنا از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از آن دارد که صدور مجوز برای کنسرت های بالای هزار نفر از سوی دفتر موسیقی این وزارتخانه و صدور مجوز برای کنسرت های زیر هزار نفر با استان محل برگزاری اجراهای زنده است.

این کنسرت ها در حالی تا پایان آذرماه در جزیره کیش و تعدادی دیگر از شهرستان ها برگزار می شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برگزارکنندگان کنسرت در تلاش برای روشن کردن چراغ کنسرت ها در سالن ها هستند و این امید وجود دارد که در هفته های آینده بلیت فروشی کنسرت ها با ۱۰۰ درصد ظرفیت آغاز شود.

منبع: ایرنا

374105