دربی بدون شرح!

پرسپولیس چهار تا خطا گرفت که سه تای آن به خاطر اعتراض بوده و همین گویای کل بازی است.اما بزرگترین علت اینکه چرا بازی به این شکل درآمد را می‌توان نبود تماشاچی دانست.
تصویر دربی بدون شرح!

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن فروتن کارشناس فوتبال نوشت: چون اگر بازی‌های معمولی لیگ تا 10 هزار تا تماشاگر داشته باشد، در دوران کرونا اگر اجازه می‌دادند احتمالا 90هزار تا تماشاچی داشتیم. طبیعی است که نفس این تعداد تماشاچی نه‌تنها استادیوم را گرم می‌کند که صفحات تلویزیون را هم داغ می‌کند اما نبود تماشاگر و یک محیط غیرمتعارف رنگارنگ تبلیغاتی اصلا شکل بازی را هم تغییر داده بود.

طبیعی است بازیکن‌ها این خط و خطوط کمربندی استادیوم را خیلی آگاهانه یا در ضمیر ناخودآگاه خود ثبت می‌کنند واین روی شکل بازی‌شان تاثیر می‌گذارد. بازی، بازی خوبی نبود و خالی از صحنه‌های هیجان انگیز بود و فوتبال بدون هیجان و بدون گل هم چنگی به دل نمی‌زند. البته به دلایل گوناگون همین دو، سه روز پیش اکثر بازی‌های تیم‌های پایه به دلیل بدی آب و هوای تهران تعطیل شد و این بازی هم گرچه در یک هوای آفتابی و آسمان لاجوردی انجام شد ولی به‌هر حال نمی‌شود از آن تعریف مثبتی کرد.

مسابقه‌ای تمام می‌شود و نقطه عطف این مسابقه این هست که آیا در یک صحنه پنالتی اتفاق افتاده یا نه؟ طبیعتا می‌شود گفت که یک بازی ملال‌آور، خستگی‌آور و بی‌هیجان بود. همیشه هم نمی‌توان از بازیکن‌ها و کادر فنی ایراد گرفت. با وجود اینکه رسانه‌ها سعی خودشان را کرده بودند ولی فوتبال ما دچار یک نوع بی‌انگیزگی شده که باید فکری به حالش کرد.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: آرمان ملی

374089