معرفی داوران بخش عکس و پوستر نخستین فصل‌واره تئاتر ایثار

حمید ساروخانی و مهدی اسدی‌تبار به‌عنوان داوران بخش عکس و پوستر نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری تئاتر ایثار معرفی شدند.
تصویر معرفی داوران بخش عکس و پوستر نخستین فصل‌واره تئاتر ایثار

به گزارش سایت خبری پرسون، آمنه ملکی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک، مدیر گروه گرافیک و مدرس دانشگاه، نویسنده و مؤلف نیز است. ملکی حضور در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.

حمید ساروخانی دارای مدرک دکترای تخصصی زبانشناسی، پژوهشگر و یکی دیگر از داوران بخش عکس و پوستر است. وی برنامه‌ریز و طراح و مدیر اجرایی نمایشگاه دولت عشق در استان‌های مختلف کشور، دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه در کشورهای الجزایر و چین، عضو شورای سیاست‌گذاری هنرهای تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، طراح صحنه و تهیه‌کننده تئاتر و همچنین داور چندین دوره برگزاری مسابقات عکس و پوستر بوده است. ساروخانی اکنون رئیس اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مهدی اسدی تبار متولد ۱۳۶۴ و دارای کارشناسی ارشد گرافیک و مدرس دانشگاه است. اسدی‌تبار حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی از جمله چین، اسپانیا، سوئیس، مکزیک و ترکیه را در کارنامه خود دارد. همچنین در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کرده است.

بنا به اعلام دبیرخانه فصل‌واره فرهنگی و هنری تئاتر ایثار، این رویداد به همت اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دبیری عبدالله مرتضوی از تاریخ اول مهرماه آغاز شده و اختتامیه آن روز ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

این فصل‌واره برای اولین بار در طول یک فصل به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله سرود، تئاتر خیابانی، نمایشگاه پوستر و عکس، مسابقه نمایشنامه‌نویسی صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

373011