انتخاب داوران مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی گیلان

سید امیر مصباح معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: «پیام دهکردی»، «فرامرز طالبی» و «مهرداد هنرمند» به عنوان داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان انتخاب شدند.
تصویر انتخاب داوران مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون، سید امیر مصباح با اشاره به تعیین داوران مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، اظهار کرد: «پیام دهکردی»، «فرامرز طالبی» و «مهرداد هنرمند» به عنوان داوران این مرحله انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به ارسال ۱۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: داوران بازبین بعد از پنج روز بازبینی سی دی آثار، شش اثر را شایسته حضور در مرحله نهایی این جشنواره دانستند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان اضافه کرد: «روایت آنکه صبور بود» به کارگردانی «نیما جهان بین»، «رازها و دروغ‌های رام نشده» به کارگردانی «وحید درویشی»، «واحد ۲۲ چه خبره» به کارگردانی «رضا جوشعار»، «خلیج خوک‌ها» به کارگردانی «رضا جوینده»، «سیا ریحون» به کارگردانی «رضا عباسی» و «چهاردیواری» به کارگردانی «عبدالله بهادری» آثار راه یافته به این مرحله هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی کمیته برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان این نمایش‌ها از روز ۱۲ آذر ماه در دو سالن شهید انصاری و نارون برای عموم و هیئت داوران اجرا می‌شوند.

مصباح با اشاره به اینکه زمان پیش بینی شده برای اجرای آثار ساعت ۱۱ صبح، ۱۵ و ۱۸ عصر است، گفت: تماشاگران علاقه مندان می‌توانند در این ساعت به صورت رایگان از تماشای نمایش‌ها لذت ببرند.

تاریخ / ‏ساعت۱۱ صبح۱۵ عصر۱۸ عصر

۱۲/‏۰۹/‏۱۴۰۰

سیا ریحون

نویسنده: حمید ابراهیمی

کارگردان: علیرضا عباسی

سالن شهید انصاری

رازها و دروغ‌های رام نشده

نویسنده و کارگردان:
وحید درویشی

سالن نارون

واحد ۲۲ چه خبره

نویسنده و کارگردان:
رضا جو شعار

سالن شهید انصاری

۱۳/‏۰۹/‏۱۴۰۰

خلیج خوک‌ها

نویسنده و کارگردان: رضا جوینده

سالن شهید انصاری

روایت آنکه صبر بود

نویسنده و کارگردان: نیما جهان بین

محوطه باز سالن شهید انصاری

چهار دیواری

نویسنده و کارگردان: عبدالله بهادری

سالن نارون

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تعداد تماشاگران برای هر نمایش محدود است، تصریح کرد: عوامل اجرای جشنواره در جلوی در ورودی سالن‌ها حضور داشته و ضمن رعایت همه نکات بهداشتی به محض تکمیل شدن ظرفیت سالن‌ها از ورود افراد دیگر ممانعت به عمل می‌آورند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان همچنین ادامه داد: اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

منبع: مهر

372910